Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb me nogal eens lopen ergeren aan het aanbod van (opdringerige) vacaturesites, dus ik ben zelf maar een nieuwe vacaturesite gestart voor IT freelancers en voor vaste medewerkers. :)

*knip*

Dit keer eens niet met belachelijk lange vragenlijsten en profielen die je eerst moet aanmaken, maar je kan gewoon direct, gratis reageren als je interessants ziet!

Ik vraag me af wat jullie ervan denken en misschien heb je nog tips, aanbevelingen , etc.

thnx.

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 23-03-2009 10:59 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Design is redelijk, alleen je menu's (tabs) zijn belachelijk groot. Verder staat er nauwelijks aanbod op, dat lijkt me een eerste voorwaarde. Ik zie eigenlijk weinig toegevoegde waarde. Ik vind het persoonlijk een kleine moeite om eenmalig te registreren op jobnet, monsterboard etc om vervolgens door een grote keuze te kunnen bladeren. Er zijn ook sites waarvoor je niet hoeft te registreren, vkbanen, nuwerk etc.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:41
Moet je nou publiekelijk reageren op een vacature? Ik zie namelijk geen tel en email staan bij het huidige aanbod.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Spam en sitechecks doen we niet aan :P

Dit topic is gesloten.