Kan niet streamen, wel opnemen en later luisteren

Pagina: 1
Acties:

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:20

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Op mijn werk hebben we graag muziek, maar op de een of andere manier gaat streamen niet zonder problemen, steeds stotteren en bufferen. Alleen een 92kbit stream werkt, maar die kwaliteit is wat laat. Nu hebben we een antenne hangen die via digitenne eea kan ontvangen, maar niet de zenders die wij willen.

Waarschijnlijk wordt de stream geknepen ergens waar wij niet bij kunnen (groot bedrijf), maar ik kan wel de stream opnemen en daarna afspelen (wanneer hij klaar is met opnemen), de snelheid is dus wel beschikbaar!

Weet iemand een oplossing om รณf direct te kunnen streamen รณf om mee te luisteren met de opname (bv afspelen van de mp3 die nog niet volledig is > chase play/timeshift)

Denk voor streams bijvoorbeeld aan Slam!FM, maar ook van bijvoorbeeld Sense.FM (die gaan bv over poort 443)

๐Ÿƒ TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ๐Ÿ TCG Codex for iOS ::: ๐Ÿค– TCG Codex for Android

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien zou je andere software kunnen proberen. B.v. Screamer Radio. Wat gebruik je nu uberhaupt?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als het systeembeheer is dat de snelheid limiteert, dan zul je het met hen op moeten nemen. Echter, als het bedrijfsbeleid is, dan zul je dat moeten accepteren :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:20

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Noork schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:12:
Misschien zou je andere software kunnen proberen. B.v. Screamer Radio. Wat gebruik je nu uberhaupt?
Nu pak ik de stream, en dan direct in Winamp. Ik heb Screamer Radio geinstalleerd, dit werkt prima, geweldig bedankt!
gambieter schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:13:
Als het systeembeheer is dat de snelheid limiteert, dan zul je het met hen op moeten nemen. Echter, als het bedrijfsbeleid is, dan zul je dat moeten accepteren :) .
Dit is ongetwijfeld het verhaal hoor, maar het opnemen kan wel (en later luisteren), of het beleid is, volgens mij niet (nooit iets over gelezen).

Gelukkig werkt het nu, thx!

Slotje mag erop ;)

๐Ÿƒ TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ๐Ÿ TCG Codex for iOS ::: ๐Ÿค– TCG Codex for Android