๐ TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ๐ TCG Codex for iOS ::: ๐ค TCG Codex for Android
Als het systeembeheer is dat de snelheid limiteert, dan zul je het met hen op moeten nemen. Echter, als het bedrijfsbeleid is, dan zul je dat moeten accepteren
.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu pak ik de stream, en dan direct in Winamp. Ik heb Screamer Radio geinstalleerd, dit werkt prima, geweldig bedankt!Noork schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:12:
Misschien zou je andere software kunnen proberen. B.v. Screamer Radio. Wat gebruik je nu uberhaupt?
Dit is ongetwijfeld het verhaal hoor, maar het opnemen kan wel (en later luisteren), of het beleid is, volgens mij niet (nooit iets over gelezen).gambieter schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:13:
Als het systeembeheer is dat de snelheid limiteert, dan zul je het met hen op moeten nemen. Echter, als het bedrijfsbeleid is, dan zul je dat moeten accepteren.
Gelukkig werkt het nu, thx!
Slotje mag erop
๐ TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ๐ TCG Codex for iOS ::: ๐ค TCG Codex for Android