[MBP] AirPort gaat niet meer aan na reparatie

Pagina: 1
Acties:

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 13:37

zwik

randomized

Topicstarter
Hallo allen,

2,5 week geleden heb ik mijn early 2008 MBP naar de Youmac in Eindhoven gebracht omdat mijn draadloos altijd een slechte verbinding gaf. Nu hebben ze daar 2 weken over gedaan om er een nieuw airport kaartje in te zetten. Nu ik hem terug heb gaat het airport soms niet eens aan. Wanneer ik 'm dan aan probeer te zetten blijft ie gewoon uit. Een keer herstarten werkt soms wel en soms niet. Dit had ik eerst toen ik gewoon een slechte verbinding had niet.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen eventueel?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Terug gaan naar de winkel? Blijkbaar heeft de 'reparatie' ervoor gezorgd dat je AirPort soms uit blijft. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Mogelijk dat er ergens een contact los zit.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• dionys0s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2025
Voor je hem nog een binnendoet via systeemvoorkeuren -> Netwerk -> en daar airport verwijderen met - tekentje. Daarna Pas Toe klikken (of venster sluiten). En + klikken om airport opnieuw toe te voegen. Als dit niets helpt is het inderdaad een hardware probleem.