Toon posts:

wat is een vmm32.vxd error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een abit kt7a moederbord en
heb mijn 1.2 tbirdje overgeclocked naar 1350Mhz (10x135) met 1.8 core voltage (chrome orb cooler), 3dmark2000 en koe draaien urenlang zonder problemen, stabiel dus, cpu wordt mac 62C (MBM 5.03).
Gisteren heb ik 1400Mhz (10.5x133) geprobeerd met 1.85 core voltage maar dan krijg tijdens het laden van win98se vmm32vxd error, komt dit omdat mijn tbirdje te heet wordt of heeft ie iets meer volt nodig?

thanx

Verwijderd

Wat dacht je van de timings?

Jouw TB kan dus de genoemde snelheid niet aan, dus ga je een stapje terug. De Vcore opkrikken met die dingen vind ik te link: ze worden al warm genoeg. Trouwens: szorg eerst maar eens stabiel in Windows te komen.
Als dat werkt, draai dan maar eens de 3DMark in demo-mode. Als hij hier na een kwartier nog aan het fluiten is, mag je aannemen dat het systeem stabiel is.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29

Beaves

Usque ad Finem

Als hij hier na een kwartier nog aan het fluiten is, mag je aannemen dat het systeem stabiel is.
Een kwartier? Ik zou eerder aan een dag denken, mijn P3 800@!1066 draait alles stabiel, maar na een half uur loopt hij vast, dus dat zou volgens jou stabiel zijn?
Terwijl hij op 992 alles perfect doet.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr