Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista ultimate x32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds zaterdag heb ik een nueuwe pc, met Vista ultimate, 32 bit.
p6t moederbord, 920 cpu, en 9800gtx gpu.
Ik heb racedriver grid, en bia hell's highway gekocht.
beide spellen werken niet. Grid gaat na het laden van het profiel vastlopen, en bia na de eerste minuut spelen. Dan gaat mijn scherm op standby, maar het geluid werkt wel nog.
Bij E.T. quake wars, viel hij na 10 minuten spelen uit.
Kan ik deze games weggeven, of is hier een oplossing voor?
greetz, en alvast bedankt.

Het is bij E.T en bia net alsof hij op standby springt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 16:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
edit/schopje.

Als de pc op standby springt, krijg ik hem er ook niet meer af, dus als je monitor ook op standby gaat. ik heb een wireless keyboard en muis.kan het hier aan liggen?

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 18:08
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:23:
edit/schopje.

Als de pc op standby springt, krijg ik hem er ook niet meer af, dus als je monitor ook op standby gaat. ik heb een wireless keyboard en muis.kan het hier aan liggen?
Laten we je onduidelijke SP, het kicken en je groet achterwege laten, maar wilde het wel even gemeld hebben.

Heb je al andere drivers geprobeerd? Wordt je GPU te warm? Is je voeding zwaar genoeg? Heb je al geprobeerd te spelen met andere GPU bijvoorbeeld? Opstarten en gamen met zo min mogelijk hardware om te kijken of dat iets oplost?

Geef in een topic aan wat je zelf geprobeerd hebt, en wat er precies niet werkt. Wat heb je bijvoorbeeld voor geheugen, en werkt dit naar behoren? Enzovoort... ;)

Kijk ook hier eens...

[ Voor 5% gewijzigd door Acid__Burn op 23-03-2009 20:28 . Reden: typo... ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerlijk gezegd nog niets geprobeerd, omdat dit de eerste keer is dat ik met vista werk.
Mijn temperaturen zijn volgens mij allemaal in orde,
ik denk eigenlijk dat het door draadloos keyboard en muis komt, omdat deze mijn pc niet van de standby-stand kunnen krijgen. Deze functie staat nu uit, en zal dat nog eens proberen,
Het geheugen is overigens Kingston ddr3 vr 3GB 1333 (9-9-9).

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 18:08
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:01:
Ik heb eerlijk gezegd nog niets geprobeerd, omdat dit de eerste keer is dat ik met vista werk.
Mijn temperaturen zijn volgens mij allemaal in orde,
ik denk eigenlijk dat het door draadloos keyboard en muis komt, omdat deze mijn pc niet van de standby-stand kunnen krijgen. Deze functie staat nu uit, en zal dat nog eens proberen,
Het geheugen is overigens Kingston ddr3 vr 3GB 1333 (9-9-9).
Probeer het eens zonder wireless keyboard en muis, kijken of dat werkt.

Controleer anders eens je RAM met MemTest o.i.d. Kijken of dat nog functioneert zoals het hoort.