Toon posts:

Muziek loopt kort vast bij scrollen, openen programma etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen loopt mijn muziek in iTunes vast (in de zin van ruisen) bij het scrollen, het openen van een programma en/of bestand, het openen van een webpagina en zo verder.

Ik heb een klein vermoeden dat deze 'fout' is ontstaan na een automatisch update van Windows, maar zeker weten doe ik het niet. Eén ding is zeker: het is vervelend.

Specs systeem:
Dell Dimension 9200
Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz
Geheugen 6 GB
32-bits besturingssysteem
Windows Vista Ultimate

Herkent iemand dit probleem en wie weet een oplossing?

Dank!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Heb je de nieuwste grafische kaart drivers geïnstalleerd?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het kan zijn dat windows video drivers heeft geupdate probeer die van de videokaart fabrikant terug te zetten en kijk dan eens wat hij doet. Dit komt ook vaker voor als er geen driver is geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Enfer schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:05:
Heb je de nieuwste grafische kaart drivers geïnstalleerd?
Onlangs wel gedaan. Maar ik zal het nu nog eens doen, even kijken of het probleem zich oplost.

• bobsquad
  • Niet online
Welke Videokaart heb je eigenlijk want dit staat niet in de TS?
Nog een vraag je hebt een 32-bits OS met 6 GB (hoop dat dit een typefout is) waarom???

Verwijderd

Topicstarter
bobsqaud schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:10:
Welke Videokaart heb je eigenlijk want dit staat niet in de TS?
Nog een vraag je hebt een 32-bits OS met 6 GB (hoop dat dit een typefout is) waarom???
Ik heb een Ati Radeon X1300 pro. Geen al te spectaculaire videokaart dus ;) wel één die het altijd prima gedaan heeft voor de toepassingen op mijn systeem.

Ik ben werkzaam als art director / grafisch ontwerper en wilde in een tijd dat ik veel bezig was met de opmaak van magazines meer geheugen in mijn systeem zetten. In eerste instantie wilde ik naar de 4GB, maar heb toen een aanbieding gegrepen waar in 1x 4GB aangeboden werd. Dit was goedkoper dan een strip van 2GB kopen.
Uiteindelijk pakt Vista niet meer dan 2GB en ben ik er dus niets mee opgeschoten.

• bobsquad
  • Niet online
Gooi al je videokaart drivers eens weg en installeer de drivers zonder catalyst eens.

P.S Vista pakt 3,14 GB

Verwijderd

Topicstarter
bobsqaud schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:19:
Gooi al je videokaart drivers eens weg en installeer de drivers zonder catalyst eens.

P.S Vista pakt 3,14 GB
Ga ik doen !
Dat dacht ik in eerste instantie ook, toch pakt mijn Vista max. maar 2GB :'(

Verwijderd

Topicstarter
De drivers zonder Catalyst gedownload & geïnstalleerd. Het probleem bestaat helaas nog steeds ;( een idee om Catalyst te verwijderen, opnieuw te downloaden / installeren via Catalyst de drivers ook nog eens te installeren?
Pagina: 1