Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Templates voor topicreports?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik heb even gezocht op template topicreport, en zag daar niets in de lijst, dus misschien is dit idee nog niet niet geopperd.

Veel topicreports kunnen erg kort en standaard zijn; in CSL is het vaak "boodschappenlijstje", in VB "welke moet ik kopen-topic", en andere mogelijkheden zijn bijvoorbeeld de "spam", "werving", "huiswerk" etc. Nu lijkt het me toch niet al te moeilijk om een dit in een paar templates aan te bieden en zo TRs te vergemakkelijken? Is ook makkelijker voor de interpretatie door de crew. Oftewel: is het zinvol een aantal template-TRs aan te bieden? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

Ik dacht nog meer aan dit: in PRG worden bijvoorbeeld veel .htaccess vragen geplaatst, deze horen gewoon in WSS. Als ik nou PRG >> WSS plaats als TR, en een modje zou dan alleen op 'OK' hoeven klikken om het topic te verplaatsen. Wordt automatisch een bericht geplaatst. ClickOnce Modereren® :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Sebazzz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:26:
Ik dacht nog meer aan dit: in PRG worden bijvoorbeeld veel .htaccess vragen geplaatst, deze horen gewoon in WSS. Als ik nou PRG >> WSS plaats als TR, en een modje zou dan alleen op 'OK' hoeven klikken om het topic te verplaatsen. Wordt automatisch een bericht geplaatst. ClickOnce Modereren® :P
Kan ook, mijn OP was zeker niet een volledige lijst ;) . PNS > WSS kan ook goed, bijvoorbeeld :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat wil je voor templates hebben dan? De dingen die jij aanhaalt binnen de quotes voldoen bij zulk soort topics (voor mij iig) al als TR. Een verhaal wat er omheen staat kost alleen maar extra tijd, en dan duurt het dus langer tot de mod terug klikt naar het topic om daar even te lezen (wat je toch wel doet...)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me wat overdreven om voor 2 regels een template te maken. Als je het perse wilt hebben kun je vast wel iets met een lokaal draaiende scriptaal maken gok ik zo ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.