I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik dacht nog meer aan dit: in PRG worden bijvoorbeeld veel .htaccess vragen geplaatst, deze horen gewoon in WSS. Als ik nou PRG >> WSS plaats als TR, en een modje zou dan alleen op 'OK' hoeven klikken om het topic te verplaatsen. Wordt automatisch een bericht geplaatst. ClickOnce Modereren®
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Kan ook, mijn OP was zeker niet een volledige lijstSebazzz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:26:
Ik dacht nog meer aan dit: in PRG worden bijvoorbeeld veel .htaccess vragen geplaatst, deze horen gewoon in WSS. Als ik nou PRG >> WSS plaats als TR, en een modje zou dan alleen op 'OK' hoeven klikken om het topic te verplaatsen. Wordt automatisch een bericht geplaatst. ClickOnce Modereren®
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat wil je voor templates hebben dan? De dingen die jij aanhaalt binnen de quotes voldoen bij zulk soort topics (voor mij iig) al als TR. Een verhaal wat er omheen staat kost alleen maar extra tijd, en dan duurt het dus langer tot de mod terug klikt naar het topic om daar even te lezen (wat je toch wel doet...)
Lijkt me wat overdreven om voor 2 regels een template te maken. Als je het perse wilt hebben kun je vast wel iets met een lokaal draaiende scriptaal maken gok ik zo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()