[Vista Ultimate x64] Mediacenter & Mediaportal S-video

Pagina: 1
Acties:

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-02 22:18
Ik heb even de volgende vraag, heb ernaar zitten zoeken maar kan het niet vinden.
Mijn ouders hebben op dit moment beneden een Ziggo digitale Tv abbonement in combinatie met de Humax IR-FOX C.

Ik weet dat deze ook s-video beelden kan sturen dat heb ik al uitgezocht.
Nu heb ik in mijn eigen pc een hauppage HVR1700 Media Center kit editie welke een analoge/dvb-T en s-video ingang heeft.

nu heb ik voor de Humax het volgende blokje gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsound.nl/images/detailed_images/detailed_image_4550.jpg

En deze zit nu in de Humax met die scart ingesteld als Out, hier zit dan een s-video kabel aan die gaat naar mijn tv kaart.
Om te testen heb ik dus gewoon even de decoder van mijn ouders gepakt en deze van tevoor op de tv op s-video gezet en toen pas afgekoppeld.

Nu zit ik in Mediacenter en Mediaportal te kijken maar ik zie nergens een mogelijkheid om die S-video ingang te gebruiken!?
Bij die standaard applicatie van Hauppage kan het wel heb ik gevonden maar die applicatie vindt ik zo irritant en niet mee te werken.

Weet iemand hoe ik dit in kan stellen onder Vista Mediacenter of onder Mediaportal?