Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Het is zondag... iedereen zit zich te vervelen en gaat dus moderren op tweakers
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
De betreffende modder is er wel een die we al op het oog hadden
Intentionally left blank
Wat bedoel je crisp? Is er echt iemand die serieus een botmod heeft draaien? Of is het weer zo'n lutser die klikt zonder te lezen?
Nu we het hier toch over hebben, ik las laatst dat er wordt gecheckt of je zonder te lezen de reacties mod door de tijdspanne te meten over het aantal moderaties. Ik modereer meestal zo: Lees topic, lees reply en de subthread, beoordeel vervolgens alle reacties in die subthread. Op die manier mod ik soms zeer snel achterelkaar (qua kliks dan) maar ik heb wel alles gelezen. Is mijn karma nog veilig?
Nu we het hier toch over hebben, ik las laatst dat er wordt gecheckt of je zonder te lezen de reacties mod door de tijdspanne te meten over het aantal moderaties. Ik modereer meestal zo: Lees topic, lees reply en de subthread, beoordeel vervolgens alle reacties in die subthread. Op die manier mod ik soms zeer snel achterelkaar (qua kliks dan) maar ik heb wel alles gelezen. Is mijn karma nog veilig?
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Bij betreffende user zijn er wat rare uitschieters qua karma, maar voor zover we kunnen zien is dat puur een bugje in de karmaberekening
Qua snel modereren: je kan best een aantal reakties snel achter elkaar van een beoordeling voorzien, maar op het moment dat dat er veel achter elkaar worden loop je inderdaad kans dat je minder karmapunten krijgt of zelfs aftrek. Je moet het echter wel erg bont maken wil je daar echt de min mee inschieten.
Qua snel modereren: je kan best een aantal reakties snel achter elkaar van een beoordeling voorzien, maar op het moment dat dat er veel achter elkaar worden loop je inderdaad kans dat je minder karmapunten krijgt of zelfs aftrek. Je moet het echter wel erg bont maken wil je daar echt de min mee inschieten.
[ Voor 53% gewijzigd door crisp op 23-03-2009 12:05 ]
Intentionally left blank
Snel modden kan natuurlijk maar je kunt nooit een hele thread binnen een paar seconden modden terwijl je ook elke reactie goed leest en een goede overweging maakt voor de beoordeling van de individuele posts. Geen idee in welk tijdsbestek de user waar het hier over gaat gemod heeft overigens. Meer een sidenote dus
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1