Mijn Gainward 8800GTS 640mb heeft het gisteren opgegeven. Vanuit het niets kreeg ik allemaal vage artifacts ingame, en na een reboot gebeurde dit wederom ingame. Toen zat ik een tijdje te browsen en daarna liep ook Windows vast en na een reboot kwam ik Windiws niet meer in. (bij opstartscherm direct blauwe strepen). Ik typ dit bericht nu wederom met dezelfde videokaart alleen zonder nvidia drivers (in vga modus) dat werkt dus nog wel.
Ik zou nou graag willen weten waar de oorzaak zit, en of ik er 100% vanuit kan gaan dat het daadwerkelijk de videokaart is omdat ik nog wel in vgamodus kan op 1280x1024. Zat zelf te denken aan Vram dat er na 2,5 jaar ineens mee op houdt, wel slecht eigenlijk want de kaart is nooit overklokt geweest en temps waren altijd oké.
Ik zou nou graag willen weten waar de oorzaak zit, en of ik er 100% vanuit kan gaan dat het daadwerkelijk de videokaart is omdat ik nog wel in vgamodus kan op 1280x1024. Zat zelf te denken aan Vram dat er na 2,5 jaar ineens mee op houdt, wel slecht eigenlijk want de kaart is nooit overklokt geweest en temps waren altijd oké.
Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313