Ik weet dat er veel topics zijn over dit onderwerp, en ik heb flink lopen zoeken naar welke videokaart ik wil kopen. Er zijn er echter zo veel dat ik er niet echt wijs uit kon worden welke ik nou moet kopen.
Dit is ongeveer wat ik wil:
- Prijs: Rond de 180 euro. 200 Euro maximaal, maar dan moet het ook wel erg goed zijn.
- Prestaties: Ik zoek een videokaart waarmee ik World of Warcraft sowieso alles op high kan spelen, het liefst met ongeveer 60fps.
- Beeldkwaliteit: Ik heb het liefst dat er een dvi uitgang op de videokaart zit, aangezien ik twee beeldschermen geburik.
- Geluid: Geluid maakt me niet zo veel uit, hij moet niet ongelooflijk veel herrie maken maar een beetje mag wel. Als ik er maar geen last van heb ;D
- Hitte en/of ruimte: Maakt me niet zo veel uit.
- Stroomverbruik: Maakt me ook niet zo veel uit.
- Overclockmogelijkheden: Ik heb geen verstand met overclocken, dus hier hoef je ook niet op te letten
- SLI/Crossfire: Ook geen verstand van, dus maakt ook niet zo veel uit.
Mijn huidige specs:
Manufacturer:
ACER
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory:
2046MB RAM
Hard Drive:
250GB
Video Card:
NVIDIA GeForce 8600 GT 512mb.
Monitor:
Iiyama 22" & HP w2228h 22"
Sound Card:
Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Speakers/Headphones:
Operating System:
Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_ldr.071009-1543)
Dus voor nog meer duidelijkheid: Ik zoek een goede videokaart rond de 180 euro (200 euro maximaal) waarmee ik WoW alles op high kan spelen met het liefst 60fps, en zonder graphical lag.
Ik zou het erg fijn vinden als iemand de tijd neemt om dit te lezen en een goed antwoord heeft
Bij voorbaat dank,
Roan.
EDIT:
Nog een vraagje, is het mogelijk voor mij om mijn huidige videokaart (NVIDIA GeForce 8600 GT 512mb) in mijn computer te houden en er nog een tweede kaart bij te stoppen? Zou dat betere prestaties opleveren?
Dit is ongeveer wat ik wil:
- Prijs: Rond de 180 euro. 200 Euro maximaal, maar dan moet het ook wel erg goed zijn.
- Prestaties: Ik zoek een videokaart waarmee ik World of Warcraft sowieso alles op high kan spelen, het liefst met ongeveer 60fps.
- Beeldkwaliteit: Ik heb het liefst dat er een dvi uitgang op de videokaart zit, aangezien ik twee beeldschermen geburik.
- Geluid: Geluid maakt me niet zo veel uit, hij moet niet ongelooflijk veel herrie maken maar een beetje mag wel. Als ik er maar geen last van heb ;D
- Hitte en/of ruimte: Maakt me niet zo veel uit.
- Stroomverbruik: Maakt me ook niet zo veel uit.
- Overclockmogelijkheden: Ik heb geen verstand met overclocken, dus hier hoef je ook niet op te letten
- SLI/Crossfire: Ook geen verstand van, dus maakt ook niet zo veel uit.
Mijn huidige specs:
Manufacturer:
ACER
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory:
2046MB RAM
Hard Drive:
250GB
Video Card:
NVIDIA GeForce 8600 GT 512mb.
Monitor:
Iiyama 22" & HP w2228h 22"
Sound Card:
Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Speakers/Headphones:
Operating System:
Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_ldr.071009-1543)
Dus voor nog meer duidelijkheid: Ik zoek een goede videokaart rond de 180 euro (200 euro maximaal) waarmee ik WoW alles op high kan spelen met het liefst 60fps, en zonder graphical lag.
Ik zou het erg fijn vinden als iemand de tijd neemt om dit te lezen en een goed antwoord heeft
Bij voorbaat dank,
Roan.
EDIT:
Nog een vraagje, is het mogelijk voor mij om mijn huidige videokaart (NVIDIA GeForce 8600 GT 512mb) in mijn computer te houden en er nog een tweede kaart bij te stoppen? Zou dat betere prestaties opleveren?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 18:24 ]