Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volledig aluminium toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:05
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een volledig aluminium keyboard dus ook de toetsen van allu. Nu kan ik alleen maar keyboards vinden waarvan het frame van aluminium is en de toetsen nog steeds van kunstof.
Weet iemand een zo'n toetsenbord te vinden?

Het enigste wat ik heb kunnen vinden was een soort anti vandalen keyboard dat volledig weerbestendig was. Wel volledig allu maarja dat was weer iets teveel van het goede.

There's no savegame in real life...

Verwijderd

http://lmgtfy.com/?q=ALumium+keyboard

met een typfout :/
Modbreak:Lomp "UTFS" roepen is nooit op GoT de bedoeling geweest :o

Met lmgtfy ben je net zo lomp bezig en is het al helemaal pot-ketelwerk als je dan ook zelf fouten maakt mbt zoekterm. Daarmee geef je duidelijk aan gepost te hebben zonder zelf te kijken wat die zoektocht oplevert.

De TS doet z'n best maar komt er niet echt uit. Jij denkt lekker betweterig te zijn en doet dat ook nog eens fout. Zo hier niet posten dus...

[ Voor 94% gewijzigd door dion_b op 29-03-2009 23:30 ]

Verwijderd

Erg botte reactie. Daar de poster al aangeeft dat hij al langer aan het zoeken is. Neem aan dat hij google ook wel kent. En de resultaten die je vervolgens krijgt zijn bijna allemaal over het apple keyboard die geen allu knoppen heeft.

Ontoppic: zou helaas niet weten waar je er zo een zou kunnen vinden. Maar kan me voorstellen dat het erg mooi staat. Misschien is het een optie om een apple tobo. zelf van allu knoppen te voorzien. (just my 2 cents)

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16823102002 ?

Ik heb gegoogled op "aluminum keyboard" "aluminum keys".

Edit: Hmm. Misschien zijn de toetsen toch niet van aluminium.

[ Voor 20% gewijzigd door Kuhlie op 22-03-2009 15:19 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Misschien is dit iets?
http://www.oitkeypad.com/keyboards.html

Wel een beetje lompe dingen maarja. Waar is het voor?

[ Voor 31% gewijzigd door Bergen op 22-03-2009 15:29 ]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 17:49
Volgens mij zie je die dingen ook wel bij de Albert Heijn op de groente-afdeling. (niet dat je er daar natuurlijk eentje moet gaan snaaien he). Zit volgens mij ook zo'n trackball in.

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-11 16:27
Bij de service balie van de AH, internet hoekjes bij de Mac, sommige banken hebben er een.
Het is gewoon een vrij standaard, industrieel product dat waarschijnlijk niet voor consumenten te koop is.
Het typt voor geen meter vind ik zelf dan, maar ik hoop dat dit je iets op weg helpt.

• kalizec
  • Laatst online: 17-07 01:45
Ik denk dat je geen 'volledig' aluminium toetsenbord gaat vinden of thans niet tegen een redelijke prijs. De voornaamste reden hiervoor is het kosten aspect. Een goed toetsenbord heeft 'holle' toetsen (zowel van binnen als van boven). Om iets dergelijks te maken met een metaal zou je het moeten gieten of dieptrekken. Het is met beide methoden wel mogelijk om een dergelijke vorm te maken, maar goedkoop is het echt niet. (De derde manier, frezen is echt helemaal te duur).

Het punt is dat aluminium toetsen niet geschikt zijn voor massa productie. Mijn inschatting is dat het zelfs met massa productie niet mogelijk gaat zijn om een volledig aluminium toetsenbord te maken voor minder dan 100 euro. En zonder massa productie gaat het nog veel duurder zijn.

Kortom, ik denk niet dat je dit gaat vinden. Mogelijk dat iemand 'losse' toetsen maakt met een platte aluminium bovenkant, maar vergeleken met een toets die alleen gecoat is met aluminium gekleurde verf zie ik eigenlijk de meerwaarde niet. Mogelijk ook nog dat er aluminium toetsenborden zijn met geheel platte 'tip'-toetsen.

Wellicht kun je aangeven wat je precies wil met een volledig aluminium toetsenbord, wellicht zijn er alternatieven denkbaar.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• dion_b
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen vraag is voor GoT te dom, maar we verwachten wel dat je doet wat je zelf kunt voordat je een topic opent. Dat betekent enerzijds dat je zelf op zoek gaat maar anderzijds vooral ook dat je de moeite doet een volledige en uitgebreide topicstart te tikken waarmee we met je mee kunnen denken.

Hier mis ik melding van exact waar je al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je exact vond (links!) en -zoals kalizec ook al aangeeft- genoeg achtergrondinfo om met je mee te denken als datgene wat je wilt niet haalbaar is. Omdat je die moeite niet in de topicstart gezet hebt gaat dit topic dicht - we kunnen zo namelijk alleen gokken naar wat je gedaan hebt en waarom je dit wilt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.