Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soldier of Fortune 2 Gold edition probleem op men rig

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Verwijderd

Topicstarter
hej

Filmpje van mijn probleem => http://www.youtube.com/wa...CPLE&feature=channel_page

system specs zitte bij de "meer info" balk

alle gfx updates zijn gedaan, maar misschien mis ik iets, dit is duidelijk een texture probleem en ik hoop dat dit forum me kan helpen.

bij voorbaat dank ik jullie.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Reinstall geprobeerd? Reset naar standaard video settings?
De laatste tijd speel ik de SP variant veel (bijna uit) en heb daar ook video problemen meegehad, flinke haperingen en dat slaat nergens op want me systeem hoort gehakt van dat spel te maken (ondanks dat het alweer verouderd is).
Maar goed...als resetten mocht helpen, verander dan steeds setting voor setting naar max zodat je kan achterhalen wat voor de problemen zorgt.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Voordat je een topic opent wordt er verwacht dat je zelf het een en ander probeert, waarbij je kunt denken aan een reinstall van het spel, nieuwere/oudere drivers, enz.. Daarnaast horen systeemspecs en verdere info als besturingssysteem in het topic zelf thuis en een betere titel zou ook wel handig zijn; zie ook SPV FAQ in Spielerij - Problemen & Vragen, waar dit soort probleemtopics thuishoren.

Probeer het gerust opnieuw in het eerder genoemde subforum, maar probeer dan wel iets meer inzet te tonen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.