Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb de volgende vraag betreffende de Sony Ericsson Xperia x1, athans het gebruik daar van.

Het geval is namelijk alsvolgt, de fijne internet providers hebben doordat een verhuizing van contract niet goed is verlopen ons internet afgesloten. Dit gaat minimaal 21 dagen duren voor dat wij weer back online zijn. dit is als student en webdesigner niet echt heel handig. Nu heb ik gehoord dat je mobielen apparaten met een internet abbo kan gebruiken ale dongel.. Dus om via de usb internet naar je pc of laptop te brengen.

Heeft iemand hier met de Xperia of een ander Windows 6.1 mobile apparaat enige ervaring mee??

Dit zou een geniale tijdelijke oplossing zijn om toch mn thuiswerk te kunnen doen

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 12:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik denk dat je hier voldoende aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnks voor je snelle en doeltreffende reactie!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Let wel op dat het aardig in de papieren kan gaan lopen als je geen databundel hebt (of daarbuiten komt).

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Sowieso zal ik niet te veel gaan internetten (lees: hardcore internet). In je fair use policy staat (bijna) altijd dat dit niet mag. Als je lekker weinig gebruik ervan maakt (dus alleen schoolwerk/email), zou 't geen probleem moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
brrrt schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:43:
Als je lekker weinig gebruik ervan maakt (dus alleen schoolwerk/email), zou 't geen probleem moeten zijn. :)
En toen besloot windows update een sloot updates te verzamelen... >:)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Is het met de Xperia niet ook gewoon mogelijk hem aan de USB kabel te hangen en Internet Sharing te gebruiken (net als met de Touch Pro)? Voordeel daarbij is dat de PC de telefoon gelijk oplaadt, in tegenstelling tot de WiFi router oplossing die juist extra energie verbruikt (tenzij je normaal ook WiFi aan hebt staan). Ook hoef je geen 3rd party software ervoor te installeren.

Als je een Mac gebruikt heb je waarschijnlijk wel de WiFi router oplossing nodig daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je ook gewoon active-sync kon gebruiken icm WM mobile en dan gewoon internetten via je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Myedvyed schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:16:
Is het met de Xperia niet ook gewoon mogelijk hem aan de USB kabel te hangen en Internet Sharing te gebruiken (net als met de Touch Pro)? Voordeel daarbij is dat de PC de telefoon gelijk oplaadt, in tegenstelling tot de WiFi router oplossing die juist extra energie verbruikt (tenzij je normaal ook WiFi aan hebt staan). Ook hoef je geen 3rd party software ervoor te installeren.

Als je een Mac gebruikt heb je waarschijnlijk wel de WiFi router oplossing nodig daarentegen.
Klopt, heb ik vandaag ook nog even gedaan.. werkt gelijk hoef je niks voor te installeren.

@brrrt: Bij T-mobile mag het iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Xof schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:23:
@brrrt: Bij T-mobile mag het iig wel :)
Bij vodafone, kpn en telfort niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55

The Zep Man

🏴‍☠️

Myedvyed schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:16:

In tegenstelling tot anderen denkt Microsoft wel aan compatibiliteit: gebruik gewoon Internet Sharing met Bluetooth. Zit in elke standaard ROM van de Xperia. Werkt als standaard Bluetooth access point.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 06:28
The Zep Man schreef op maandag 23 maart 2009 @ 00:01:
[...]
In tegenstelling tot anderen denkt Microsoft wel aan compatibiliteit: gebruik gewoon Internet Sharing met Bluetooth. Zit in elke standaard ROM van de Xperia. Werkt als standaard Bluetooth access point.
Heb deze optie nu ook geprobeerd. Echter, geen verbinding op mijn laptop gekregen (Macbook Pro). Moet er ook nog iets gebeuren of ingesteld worden op de laptop? De xperia kan trouwens verbinding met internet maken via Vodafone InternetBlox.

Met mijn n95 kon ik gewoon een netwerkverbinding via bluetooth selecteren op de laptop, 10 seconden later internet.
Pagina: 1