Hallo,
Ik heb een nieuwe ck3100 ingebouwd in een hyundai tucson die al een pioneer deh3900mp radio/cd had.
de set aangesloten met isostekkers.
Op zich werkt alles heel makkelijk en het display is uiterst overzichtelijk.
Alleen de handleiding vind ik uitermate beperkt.
Ik zit alleen met een probleem. Het schijnt dat je een" welkom en tot ziens" tekst behoort te krijgen,
die krijg ik dus niet?
maar tevens iedere keer wanneer je het contact van de auto afzet, gaat alles netjes uit, en wanneer we weer het contact aanzetten gaat alles weer branden en begint de ck3100 weer te zoeken en contact te maken. Dit gaat ook allemaal goed.
Behalve dat ik iedere keer alle instellingen,o.a. de taal opnieuw moet instellen.
Ik begrijp dus niet dat alles werkt behalve het vasthouden van de instellingen.
Wie weet en heeft raad voor mij?
alvast bedankt
Ik heb een nieuwe ck3100 ingebouwd in een hyundai tucson die al een pioneer deh3900mp radio/cd had.
de set aangesloten met isostekkers.
Op zich werkt alles heel makkelijk en het display is uiterst overzichtelijk.
Alleen de handleiding vind ik uitermate beperkt.
Ik zit alleen met een probleem. Het schijnt dat je een" welkom en tot ziens" tekst behoort te krijgen,
die krijg ik dus niet?
maar tevens iedere keer wanneer je het contact van de auto afzet, gaat alles netjes uit, en wanneer we weer het contact aanzetten gaat alles weer branden en begint de ck3100 weer te zoeken en contact te maken. Dit gaat ook allemaal goed.
Behalve dat ik iedere keer alle instellingen,o.a. de taal opnieuw moet instellen.
Ik begrijp dus niet dat alles werkt behalve het vasthouden van de instellingen.
Wie weet en heeft raad voor mij?
alvast bedankt