Ik heb sinds kort digitale tv van KPN en toen deze zenders ging zoeken gingen al mijn gegevens van de kabel verloren (dus de programma volgorde o.a.) KPN zocht nieuwe zenders voor mij en heeft deze in willekeurige volgorde gezet. Nu heb ik alle programma's maar ik wil ze graag herschikken om mijn eigen volgorde aan te geven, zoal RTL 8 op 8 en niet op 10. Ik kon voordat ik digitale tv had gewoon mijn programma's herschikken maar nu op de een of andere manier niet meer. Iemand die ik ken heeft een andere televisie maar kan wel gewoon programma's herschikken dus aan KPN zal het niet liggen. Weet iemand hoe ik mijn programma's kan herschikken??
Het staat ook in de handleiding maar dat is voor tv via de kabel. Als ik de digitale tv wil herschikken kan dat op de een of andere vage manier niet.
Het is ook niet een feature van je TV, maar van de KPN box die de digitale TV binnenhaalt en decodeerd dukt mij....
Tenminste, ik ken nog geen digitaal internet pakkeet dat zonder decoder geleverd kan worden (op de legale manier
)
Tenminste, ik ken nog geen digitaal internet pakkeet dat zonder decoder geleverd kan worden (op de legale manier
Zenders sorteren met analoge tv via de kabel (wat je had) werkt altijd zonder tussenkomst van decoders dus dan kun je zenders sorteren op je tv. Zodra je digitale tv neemt bij welke aanbieder dan ook (kabel,ether(digitenne) of iptv) zul je opnieuw in die decoder of in je KPN menu via je tv bij ingebouwde kaartlezer in je tv een zenderlijst aan moeten maken en dus niet meer in je instellingen van je tv.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:04:
Het staat ook in de handleiding maar dat is voor tv via de kabel. Als ik de digitale tv wil herschikken kan dat op de een of andere vage manier niet.
Bij Digitenne kun je wel je zenders sorteren iets wat overigens nog steeds niet kan bij upc digital (daar alleen zenders in één favorietenlijst zetten maar niet te sorteren).
even bij KPN.com zoeken met 'sorteren' en 'favorietenlijst' leverde o.a. dit resultaat op. Of zoek direct via de Customer Help zoek functie.
[ Voor 25% gewijzigd door funrider op 27-03-2009 15:20 ]
Pagina: 1