DVI en VGA tegelijk aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• RONALDMOLENDIJK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-12-2021
Ik heb een Asus flatscreen met een DVI en een VGA aansluiting. Ik heb 2 computers die ik graag allebei aan de flatscreen wil hangen. 1 dmv de DVI en de ander dmv de VGA aansluiting.
Weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is of moet ik een switch-box of iets dergelijks aanschaffen?
bedankt vast

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:51
Ik ken die Asus niet maar meestal kan dit prima en heb je een knopje op je scherm waarmee je de bron kan kiezen. Je hebt dus geen switchbox nodig.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

meestal kan dit wel en zit er ergens een schakelaar in in het menu een optie om te schakelen

Iperf

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik doe het zelf ook met mijn Acer scherm, wil prima, en zoals de 2 personen boven mij zeggen, is er ergens wel een knopje of optie in het menu op te switchen.

• Mightybunny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 21:47
Aye met mijn Dell scherm kan ik zelfs 4 sources aankopelen en daar tussen switchen is wel makkelijk als je eventjes een pc moet nakijken van iemand dat je niet al u kabels moet losmaken :-)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Geen vraag is te simpel voor GoT, maar we verwachten wel dat je doet wat je zelf kunt voordat je hier om hulp vraagt, en dat je duidelijk aangeeft wat je zelf allemaal geprobeerd hebt. Hier zeg je dat je scherm en computers al hebt - dan ligt het enorm voor de hand om het zelf uit te proberen.

Wat gebeurt er als je dat doet?

Oslik blyat! Oslik!

• RONALDMOLENDIJK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-12-2021
Ok. Bedankt voor alle reacties. Ik heb het geprobeerd en het werkt prima, behalve dat het design van de knopjes van het beeldscherm dusdanig slecht bedacht is dat ik met mijn dikke vingers er wat moeite mee heb.
Ik had het inderdaad gewoon eerst kunnen proberen maar ik nog niets in de boeken en op het internet vinden die deze (simpele) mogelijkheid aangaf.. en als iets net 1 dag oud is ben ik meestal nog een beetje voorzichtig met leuke ingevingen...:-)

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:05

Twazerty

AVCHDCoder developer

RONALDMOLENDIJK schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 19:27:
Ok. Bedankt voor alle reacties. Ik heb het geprobeerd en het werkt prima, behalve dat het design van de knopjes van het beeldscherm dusdanig slecht bedacht is dat ik met mijn dikke vingers er wat moeite mee heb.
Ik had het inderdaad gewoon eerst kunnen proberen maar ik nog niets in de boeken en op het internet vinden die deze (simpele) mogelijkheid aangaf.. en als iets net 1 dag oud is ben ik meestal nog een beetje voorzichtig met leuke ingevingen...:-)
Bladeren door het menu kan nou niet echt schade aanbrengen ;)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Pagina: 1