Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers!,
Ik heb laast een gigabyte moederbord gekocht via tweakers, hier kwam jammer genoeg geen driver cd etc bij.
Ik ben op zoek naar de drivers van het bord : GA-8TRC410MF, wat bekend is dat het bord werd gebruikt in Scaleo, of iets van die naam, computers. Het is een certified bord.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik verder kan, want ik krijg hem nergens gevonden :(

Bij voorbaad dank!

Mvg,

Dave

Edit: Mijn OS is Windows XP Pro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 10:34 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je al op de website van gigabyte zelf gezocht en Gigabyte een e-mail gestuurd met de vraag waar de drivers te vinden zijn?

Is dit iets: http://www.bioticaindia.com/ga-8trc410mf.html ?

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 22-03-2009 10:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 22 maart 2009 @ 10:23:
Heb je al op de website van gigabyte zelf gezocht en Gigabyte een e-mail gestuurd met de vraag waar de drivers te vinden zijn?
Als ik zo in de search bij Gigabyte zoek is het meeste relevante wat ik kan vinden:
http://www.gigabyte.com.t...rd=GA-8TR&SearchType=Spec

Verwijderd

Topicstarter
@ Bor,
Ik wil hem downloaden, maar moet me registreren, ik wil alleen de file dus vul me mail adress in, maar dat werkt niet. Zou je hem mischien kunnen downloaden en naar thedutchbeast@live.nl sturen ?

@ Smarty, dat zijn voor de andere socket borden mijne is 775

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is een Gigabyte OEMbord, dus bij Gigabyte zul je de drivers niet gaan vinden.
Heb je al eens bij Fujitsu Siemens gekeken of daar drivers te halen zijn?

Verder kun je natuurlijk ook gewoon kijken waarvoor je nodg drivers nodig hebt en daar gewoon de chipset drivers vandaan halen.

Omdat dit zaken zijn die we verwachten dat je ze doet voordat je een topic opent gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.