ATI Catalyst Vista X64 Sp1, unsigned driver installeren?

Pagina: 1
Acties:

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:25
Besten,

Ik heb gister voor het eerst een x64 systeempje gebouwd, met een ATI kaart erin. Nou installeert de catalyst 9.3 prima, maar het zijn unsigned drivers die direct na installatie geweigerd worden door vista.

Ik heb al via een aantal batcommandos uit proberen te zetten dat vista signed drivers nodig heeft, maar geen succes. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

• lucky me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

lucky me

Otaku

Via Windows Update. Werkt goed en snel bij mij.

i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-03 00:05

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

gerbenvandijk schreef op zondag 22 maart 2009 @ 04:09:
Besten,

Ik heb gister voor het eerst een x64 systeempje gebouwd, met een ATI kaart erin. Nou installeert de catalyst 9.3 prima, maar het zijn unsigned drivers die direct na installatie geweigerd worden door vista.

Ik heb al via een aantal batcommandos uit proberen te zetten dat vista signed drivers nodig heeft, maar geen succes. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Vind ik zeer appart, omdat ik ook Vista x64 draai en aanstaat dat hij unsigned drivers blokeert.
Ten eerste zou ik aanraden om naar Vista SP1 te upgraden alvorens, en hierna de drivers nog een keer (eventueel opnieuw downloaden van de drivers vanaf de ATI site).

En Windows Update ligt altijd vrij ver achter met updates van drivers.

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRedbeard op 22-03-2009 05:22 ]

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05 14:04
De catalyst drivers zijn gewoon signed drivers, mijn gamebak hier met HD4870 en vista64 heeft nergens problemen mee gehad.
Download je ze wel direct van de ati.amd site?