Toon posts:

publiek rekening saldo

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik zit vast in het verkeerde forum maar vroeg mij af of het mogelijk was mensen inzage te geven in een rekening zodat dat deze daarvoor een wacht woord zouden krijgen.

gewoon net zoiets als wikipedia laatst had alleen dan actueel ipv een banner

ik heb al wat rond gekeken en heb zelf een paypal account maar kon de optie niet vinden....

iemand een suggestie ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, dit is niet te volgen. Kun je proberen wat duidelijker te zijn over wat voor rekening je het hebt, wat de bedoeling is, etc?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Denk niet dat dat mogelijk is, vraag het anders aan Paypal of zij hiervoor een API of iets dergelijks hebben

Wat de TS (denk ik) bedoelt is een balkje met daarin het saldo net zoals wikipedia had voor donaties
Dit ding: http://www.mattjones.work...ikipedia_donation_bar.png

[ Voor 48% gewijzigd door Moning2 op 21-03-2009 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja , dat bedoelde ik maar dan wat beter afgewerkt en in het groen zoals de rest v an mijn site . Ik ben even door paypal gaan spitten maar zonder resultaat, misschien is er een goed alternatief ?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Denk niet dat dit realtime kant en klaar mogelijk is door het veiligheidsrisico dus het is iets maken dat het bedrag uitleest uit je account en dit op je website plempt..
Vraag mij niet hoe :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 21-03-2009 23:50 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:41

lordsnow

I know nothing

Beetje warrige topicstart... ik kan daar geen chocola van maken. 3x doorgelezen, en dan nog denk ik van.. wtf?

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01 08:48
Je kunt natuurlijk ook een stapje terug denken..
Waarom het saldo uitlezen? Gaat dit om donaties? Zo ja, dan is het wellicht een beter plan iedere ideal transactie in een tabelletje bij te houden en dit uit te lezen, of denk ik te kort door de bocht?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik dacht een idee te krijgen van wat de bedoeling was door op de homepage in TS zijn profiel te kijken, maar nu snap ik er nog veel minder van.

offtopic:
En FrontPage 4.0 :X

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:24:
Hoi! Ik zit vast in het verkeerde forum maar ...
Als je twijfelt over of je hier op de goede plek bent, neem dan even contact op met de crew, in plaats van toch maar gewoon een topic te openen.

Dit heeft duidelijk niks met Shopping te maken. Of paypal een dergelijke interface aanbiedt kan je beter aan hen zelf vragen. Als je zelf een dergelijke interface wilt bouwen zou het wellicht in Programming passen, maar daar verwachten ze toch echt wel wat meer inzet van jouzelf.

Dit topic gaat dus op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.