T-Mobile liegt dat ze orange masten hebben over genomen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
Overal waar ik kom zitten ze nog er nog wel in maar ze staan gewoon uit. Ook hier in nunspeet staan zitten ze nog er nog wel in maar staan ze uit. Ik had met orange overal in nunspeet binnen en buiten hsdpa bereik nu niet meer. Nu alleen nog westelijkedeel van nunspeet. Gsm bereik bij t-mobile is nog steeds zeer slecht, mensen horen mij in stukjes of als ik de wijk uit ga krijg ik allemaal berichten dat mensen mij hebben gebelt en gesmst.

Orange dekkings kaart zie http://orca.orange.nl/ gsm en hsdpa kaart.

Orange had gewoon orange moeten blijven en t-moblie t-mobile.

T-Mobile heeft er een bende van gemaakt in nunspeet en vele andere denken er zo ook over. T-Mobile klantservie zegt dat de orange masten die nu uit staan uit blijven en dat er over 6 maanden pas een verbetering komt. Is het over 6 maanden nog zo slecht dan weg bij T-Mobile.

Ik ga er zowiezo werk van maken bij radar en de opta en andere, dat gelieg moet maar is af gelopen zijn.

Wie heeft het nog meer gemerkt. slechte bereik van T-Mobile voorheen Orange goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liegende telco's, in mijn wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Ik heb er totaal geen last van, maar ik zit dan ook in Randstad, Spijkenisse. Vergeet overigens niet dat Orange dacht ik ook op Hi masten zit. Maar er zijn denk ik wel genoeg T-mobile masten om de boel te dekken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:10:
Ik heb er totaal geen last van, maar ik zit dan ook in Randstad, Spijkenisse. Vergeet overigens niet dat Orange dacht ik ook op Hi masten zit. Maar er zijn denk ik wel genoeg T-mobile masten om de boel te dekken.
Hi masten? Waar staan die, net naast de KPN masten? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
Sebazzz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:10:
Klopt orange zat ook kpn hi masten. orange, kpn hi beide 5 streepjes vol. Nu kpn hi 5 streepjes vol en T-Mobile 1 a 2 steepjes en last van het over gaan naar gprs. In mij wijk valt alles weg geen servie. Met Orange had daar geen last van. Dus ik ben op onderzoek uit gegaan 3 masten staan uit in nunspeet.

Daar waar jij woont is inderdaad zeer goed bereik met hsdpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Ik had ongeveer een half jaar geleden een prepaid simkaart van T-Mobile en de dekking was ronduit belabberd. Op school en binnen bepaalde huizen 0 bereik en nauwelijks HSDPA ondersteuning, noch 3G ondersteuning. Nou woon ik wel in Brabant, bij Den Bosch, maar het was nog steeds gewoon slecht.

Ben daarna over gegaan op Rabo Mobiel en dat bevalt me prima, aangezien het gebruik maakt van het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:18

Elp

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik had T-Mobile, ze namen Orange over en sinds die tijd is het niet meer goed gekomen. GPRS deed het niet meer thuis, de lijn stotterde en soms kreeg ik mn smsjes pas als ik naar een andere GSM paal fietste.

Ik bel de klantenservice, toevallig weet ik dat er ook iemand anders in de buurt woont die precies hetzelfde probleem heeft, oftewel: Het ligt aan de dekking, niet aan mijn telefoon. Dus ik geef dat door aan de meneer aan de andere kant van de lijn, maar.. ik moet eerst een nieuwe sim kaart proberen want daar kan het ook aan liggen. (NEE, maar goed..ik moest wel meewerken anders wilde hij niet helpen).

Nieuwe simkaart maakte uiteraard niets uit. Ik weer gebeld, toen moest ik op 3 verschillende plekken (binnen, buiten en 500 meter afstand van mn huis) op 3 verschillende tijdstippen gaan testen of mn mobiele internet het deed. Dat vond ik eerlijk gezegd een beetje te ver gaan aangezien ze zelf nog helemaal niks ondernomen hadden, dus dat heb ik niet gedaan. Na een paar weken weer gebeld, toen kreeg ik te horen: "Er is verder niets met uw klacht gedaan, het enige wat we nog kunnen doen is uw contract ontbinden".
Dat aanbod heb ik maar aangenomen, best jammer want ik was altijd erg tevreden over t-mobile, dekking was altijd goed en werd altijd heel erg vriendelijk geholpen bij de klantenservice. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
Elp schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:31:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik had T-Mobile, ze namen Orange over en sinds die tijd is het niet meer goed gekomen. GPRS deed het niet meer thuis, de lijn stotterde en soms kreeg ik mn smsjes pas als ik naar een andere GSM paal fietste.

Ik bel de klantenservice, toevallig weet ik dat er ook iemand anders in de buurt woont die precies hetzelfde probleem heeft, oftewel: Het ligt aan de dekking, niet aan mijn telefoon. Dus ik geef dat door aan de meneer aan de andere kant van de lijn, maar.. ik moet eerst een nieuwe sim kaart proberen want daar kan het ook aan liggen. (NEE, maar goed..ik moest wel meewerken anders wilde hij niet helpen).

Nieuwe simkaart maakte uiteraard niets uit. Ik weer gebeld, toen moest ik op 3 verschillende plekken (binnen, buiten en 500 meter afstand van mn huis) op 3 verschillende tijdstippen gaan testen of mn mobiele internet het deed. Dat vond ik eerlijk gezegd een beetje te ver gaan aangezien ze zelf nog helemaal niks ondernomen hadden, dus dat heb ik niet gedaan. Na een paar weken weer gebeld, toen kreeg ik te horen: "Er is verder niets met uw klacht gedaan, het enige wat we nog kunnen doen is uw contract ontbinden".
Dat aanbod heb ik maar aangenomen, best jammer want ik was altijd erg tevreden over t-mobile, dekking was altijd goed en werd altijd heel erg vriendelijk geholpen bij de klantenservice. Zonde!
Ik toen die tijd had ik orange en t-mobile abonnement. bereik getest met Htc II, T-Mobile vario 3, T-Mobile vario 4 beide simlock vrij, sony ericsson xperia x1, Nokia n95, lg viewy en modelen waar ik de naam niet meer van weet maar goed. alles wat je daar boven heb ik uitgeprobeerd. Snachts is inderdaad beter bereik maar nog steeds waardeloos.

T-Mobile klantservie gebelt zegt dat de orange masten die nu uit staan uit blijven en dat er over 6 maanden pas een verbetering komt met nieuwe masten. Maar ik kon mij contract ontbinden of 6 maanden met korting. tot de verbetering er is, is het dan nog steeds zo slecht kun je zo je contract ontbinden.
Ik tegen T-Mobile klantenservie daar heb ik niks aan, die orange masten hadden moeten woorden overgenomen door jullie. "Ja sorry jongen dat gaat niet gebeuren. "Ik zeg een beetje erg gemakelijk er onder uit komen met jullie leugens. Jongen de orange masten zouden nooit woorden over genomen. Het is wel gezegt maar is nooit gebeurt. "Ik jullie moeten vooral zo door gaan je houd geen klant meer over. Ja sorry jongen we kunnen nu niet meer doen dan deze Infomatie geven. Ik ja lekker dan en toen wist ze niks meer te zeggen en heb ik maar op gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Weet je zeker dat de uit staan, uit als in, geen stroom en elektriciteit meer, Alle systemen offiline.

Of zijn ze nu in gebruik door een andere provider?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 22:25
Sebazzz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:50:
Weet je zeker dat de uit staan, uit als in, geen stroom en elektriciteit meer, Alle systemen offiline.

Of zijn ze nu in gebruik door een andere provider?
De masten staan inderdaad uit, dit is overigens ook zelf gezegd door T-mobile dat de overbodige masten eruit zijn geknikkerd. Verder heb ik van iemand gehoord (inside man) dat er 0 masten zijn overgenomen door t-mobile, doordat er allerlei technische problemen zijn. Het is nog maar de vraag of T-mobile de masten gaat overnemen of niet. Met andere woorden. Het kan nog wel even duren voordat er wat aan gebeurd.

Toch ben ik wel enthousiast over t-mobile. Vroeger Orange klant geweest, en in de overname fase had ik zowel de Orange masten als de t-mobile masten. En ik moet zeggen, dat was ECHT een beter bereik dan zowel KPN als Vodafone :P

Jammer dat dit nu dus niet zo is, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Zodra ik buiten stap heb ik netjes HSDPA bereik, maar binnen moet ik het doen met GPRS bereik.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb juist wel gemerkt dat een Orange-mast over is gezet naar T-mobile. :)

Ik had met T-mobile slechte ontvangst, terwijl ik wist dat er hier in de buurt een Orange-mast stond. Hierover heb ik contact opgenomen met T-mobile en die meldden me dat ze ermee bezig waren om, daar waar nodig, Orange-masten om te zetten naar T-mobile-masten. Om de pijn wat te compenseren kreeg ik drie maanden lang korting. Tijdens die drie maanden viel me op dat de ontvangst erg verbeterd is en dat kan eigenlijk alleen maar als ze de betreffende mast om hebben gezet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 12:14
Ik heb hier hetzelfde meegemaakt.
Eerst altijd Orange gehad. Overal goed bereik. Maar toen Orange uitgezet werd had ik ook helemaal geen bereik meer. En nergens meer! T-Mobile is hier in deze omgeving gewoon bar en bar slecht. (Eindhoven noord / Son).

Toen werd de Orange UMTS antenne die op een flat stond overgenomen door T-Mobile. Toen had ik ineens wel goed UMTS bereik, maar geen GSM. OK, geen probleem, had net een nieuwe Nokia N79 en die ondersteunde UMTS. Maar sinds een paar weken was het UMTS bereik weer weg! Ik dacht dat het een storing was, maar wat blijkt: Ze hebben de antenne van de flat verwijderd! Bereik verslechterd dus!

In een hoogspanningsmast hier vlak bij stond eerst een gecombineerde Orange site (UMTS en GSM). Ik zag dat ze deze laatst aangepast hebben. Alleen ze hebben de UMTS antenne uitgezet en de GSM antenne aangezet. Ik heb gemerkt dat ze de kast vervangen hebben door hele kleine Nokia apparaten.

Wat ik verder zeer irritant vind is dat de coverage tool van T-Mobile heel erg misleidend is. Er klopt echt helemaal niks van. GSM klopt wel, maar het UMTS gedeelte klopt echt niet. Die orange coverage tool klopt wel goed.

T-Mobile / Orange komt inderdaad de belofte niet na. Misschien wel op bepaalde plekken maar dit is dan vooral het GSM-bereik. In de Makro in Best was Orange voorheen ook de enige operator die bereik had. Dit is inderdaad nu T-Mobile geworden, maar in de kelder van de V&D, waar picocellen hangen van Orange is nu ook het bereik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 09:05
T-mobile gaat er hier na het jaar contract ook uit. De dekking zou hier goed moeten zijn, maar was waardeloos.

Nu heb ik de laatste tijd wel volle ontvangst volgens de telefoon, maar het hakkelen en stotteren blijft. De andere kant is slecht te verstaan en ik ook, maar omdat de telefoon gewoon vol signaal aangeeft, kan ik het contract niet opzeggen.

Volgend jaar maar weer Vodafone, jammer dat dat niet meer via Debitel kan maar dan maar weer gewoon rechtstreeks. Goede ontvangst en geen gedoe. Nu alleen nog zien mijn negen maanden dubbel betaald abonnementsgeld terug te krijgen, van de tijd dat het T-mobile niet lukte om mijn nummer te porteren :(

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
T-Mobile klantservie gebelt dinsdag en bij de gemeente geweest ook op dinsdag.

Bij de gemeente stond het probleem bekend. Volgens de gemeente had je alleen goed bereik met kpn in mij wijk. En matig tot slecht bereik met Vodafone, T-Mobile maar dat zou worden opgelost.

T-Mobile klantservie gebelt zegt dat de orange masten die nu uit staan uit blijven en dat er over 6 maanden pas een verbetering komt met nieuwe masten. Maar ik kon mij contract ontbinden of 6 maanden met korting. tot de verbetering er is, is het dan nog steeds zo slecht kun je zo je contract ontbinden.
Ik tegen T-Mobile klantenservie daar heb ik niks aan, die orange masten hadden moeten woorden overgenomen door jullie. "Ja sorry jongen dat gaat niet gebeuren. "Ik zeg een beetje erg gemakelijk er onder uit komen met jullie leugens. Jongen de orange masten zouden nooit woorden over genomen. Het is wel gezegt maar is nooit gebeurt. "Ik jullie moeten vooral zo door gaan je houd geen klant meer over. Ja sorry jongen we kunnen nu niet meer doen dan deze Infomatie geven. Ik ja lekker dan en toen wist ze niks meer te zeggen en heb ik maar op gehangen.

Vervolgens heb ik er gelijk werk van gemaakt naar de gemeente gegaan, opta gebelt, en radar e-mail gestuurd.

Af gelopen nacht had ik om 0.30 geen servie. vandaag in eens goed gsm bereik zelfs binnen 2 soms 3 streepjes, nu staat de orange gsm mast ineens wel aan. Ook het hsdpa is iets verbeterd binnen op zolder 1 a 2 streepje hsdpa bereik.

Maar nog steeds niet goed als ik er mee ga interneten gaat hij over op gprs volgens weer hsdpa g h g h had met orange geen last van en bij mij in straat nog steeds geen hsdpa had ik met orange wel. hsdpa masten staan nog steeds uit van orange.

T-Mobile dekkings kaart van gsm komt wel met de waarheid over één.
Maar de t-mobile dekkings kaart van hsdpa komt niet met de waarheid over één en is misleidend.

T-Mobile klantservie zegt maar wat, je weet niet meer wat je moet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 00:38
T-Mobile heeft Orange overgenomen, dus ook de masten. Dat ze deze niet allemaal gebruiken, is niet zo vreemd. Met een mast alleen kom je er niet; moet ook nog wat apparatuur bij. Orange had een netwerk van Ericsson, T-Mobile van Nokia. Dat kan je niet zomaar aan elkaar knopen, net zo min als dat je een Nokia telefoon kunt opladen met een lader van SE.

Korting of ontbinden is toch netjes? Ik snap het probleem niet helemaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ook om eerlijk te zijn niet, ga lekker ontbinden en stap over naar de concurrent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:30
Jiriki schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:51:
Volgend jaar maar weer Vodafone, jammer dat dat niet meer via Debitel kan
:D Debitel, dat vinden wij hier thuis echt de grootste boeven die er maar zijn. Mijn vader zijn abonnement werd pas beëindigt na dreiging met juridische stappen, en het sim-only abo van mijn moeder werd na een jaar zonder communicatie omgezet in een abo van 22,50 p/m. |:(
Verder ook hier weer de grootste moeite om er van af te komen, en er spelen nog problemen rond de nummerportatie en de beëindiging van het contract.
Ondertussen de juridische afdeling van de consumentenbond en de OPTA geraadpleegd en die stellen dat wij gelijk hebben, maar dat dringt maar moeilijk door bij Debitel aangezien ze van communicatie nog nooit gehoord hebben.

Maar goed een vriend van mij kan meepraten over de belabberde ontvangst van T-Mobile (Gemeente Voorst), hij is blij dat hij van T-Mobile af is. Orange was trouwens ook geen heel groot succes daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
kpn, hi, telfort hebben goed hsdpa bereik maar hebben een data limit maar dat staat nergens maar eind van de maand ben ik daar hard achter gekomen. van die hele bende hoef ik niks meer te weten.

Vodafone heeft hier alleen gprs en ook een data limit. maar dat staat nergens.

Orange had goed hsdpa bereik geen geen data limit nu is door t-mobile over genomen slecht hsdpa bereik er voor terug. om dat ze de orange hsdpa masten niet over nemen terwel dat wel is gezegt of het nog gebeurt ik vraag het me af. ze zitten er nog wel in de 3 masten en de andere providers maken daar geen gebruik van, lijkt mij sterk dat ze in de masten zitten om uit te staan.
PinokkioTV schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 01:57:
T-Mobile heeft Orange overgenomen, dus ook de masten. Dat ze deze niet allemaal gebruiken, is niet zo vreemd. Met een mast alleen kom je er niet; moet ook nog wat apparatuur bij. Orange had een netwerk van Ericsson, T-Mobile van Nokia. Dat kan je niet zomaar aan elkaar knopen, net zo min als dat je een Nokia telefoon kunt opladen met een lader van SE.

Korting of ontbinden is toch netjes? Ik snap het probleem niet helemaal ...
We gaan het zien of de orange hsdpa masten wel of niet nog worden overgenomen.
Dan moet de klantenservie niet zo stom praten van de masten die nu uit staan blijven uit.

[ Voor 37% gewijzigd door Blids op 28-03-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Laatst online: 26-09 12:14
De masten worden zoiezo NIET meer overgenomen. Er zijn enkele GSM masten overgenomen en daar is inderdaad de Ericsson BTS vervangen door Nokia BTS-en. UMTS masten worden niet overgenomen. Die worden afgebroken. Daar zijn ze nu mee bezig op diverse plekken. De "migratie" van Orange masten is inmiddels al lang voltooid. Maar de beloofde verbetering is alleen voor GSM en niet voor UMTS.

Het is jammer dat het Orange netwerk niet volledig is overgenomen en het T-Mobile netwerk is afgebroken. Het Orange netwerk was veel beter van kwaliteit. Veel betere antenne's (gecombineerde UMTS/GSM antenne's) maar ook de BTS-en waren veel beter. Ook de internetverbindingen waren veel stabieler en de netwerkbetrouwbaarheid en geluidskwaliteit waren veel beter bij Orange. Jammer dat T-Mobile zo'n hoge dunk van hun netwerk heeft want het is echt geen goed stabiel netwerk. Ze hadden beter het Orange netwerk kunnen optimaliseren.

Ik zal eens een foto maken van een site waar Orange en t-mobile antenne's (GSM EN UMTS) staan en dan kan je de verschillen goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

The Stimp! schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:53:
De masten worden zoiezo NIET meer overgenomen. Er zijn enkele GSM masten overgenomen en daar is inderdaad de Ericsson BTS vervangen door Nokia BTS-en. UMTS masten worden niet overgenomen. Die worden afgebroken. Daar zijn ze nu mee bezig op diverse plekken. De "migratie" van Orange masten is inmiddels al lang voltooid. Maar de beloofde verbetering is alleen voor GSM en niet voor UMTS.

Het is jammer dat het Orange netwerk niet volledig is overgenomen en het T-Mobile netwerk is afgebroken. Het Orange netwerk was veel beter van kwaliteit. Veel betere antenne's (gecombineerde UMTS/GSM antenne's) maar ook de BTS-en waren veel beter. Ook de internetverbindingen waren veel stabieler en de netwerkbetrouwbaarheid en geluidskwaliteit waren veel beter bij Orange. Jammer dat T-Mobile zo'n hoge dunk van hun netwerk heeft want het is echt geen goed stabiel netwerk. Ze hadden beter het Orange netwerk kunnen optimaliseren.

Ik zal eens een foto maken van een site waar Orange en t-mobile antenne's (GSM EN UMTS) staan en dan kan je de verschillen goed zien.
Komt die foto nog? ;)

Sowieso lijkt he me een beetje appels met peren vergelijken wat betreft de stabiliteit van de internetverbinding en de geluidskwaliteit, bij T-Mobile vind ik het namelijk veel beter dan bij andere providers.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat hele T-Mobile geloof ik niet meer in. Dat is een fabeltje. Ik heb die telefoon naast me liggen de hele dag en om 18 uur krijg ik een sms dat ik 20 voicemail berichten heb. Telefoon heeft gewoon vol bereik. Dus gewoon 20 oproepen gemist en ik zie niets op mijn telefoon. Gebeld naar de kl(ote)antenservice, nee dat is uw toestel. Volgende dag zelfde probleem. Ik heb het bijna iedere dag.

Orange business had ik. Het bereik was niet overal top maar echt al 10x beter dan T-mobile. Orange was niets voor niets in 2000 beter dan KPN. Ik wil echt weer naar Orange. Al zou ik 100 euro voor moeten betalen doe ik het. T-mobile had dit nooit moeten doen. Het netwerk is niet gemaakt voor al deze klanten en ja mensen werden betaald bij Orange om een mast op een dak te knallen. Maar het werkte wel. Die Orange masten werken echt niet meer. Dat is ook gewoon een sprookje om te zeggen dat het gecombineerd is. Ik heb het echt gehad met T-Mobile.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Welk toestel?, welke instellingen??

Ik heb zelf, in een dorp met een witte vlek op de dekkingskaart, met m'n G1 of m'n Touch Pro, regelmatig geen bereik. Zodra het bereik weer in orde is (1-2 streepjes :O ) komen ook meteen de meldingen binnen.

Ben ik echter aan de rand van het durp heb ik ineens 3g bereik, de lokale mast heeft alle providers behalve T-Mobile :(

maar goed, ik blijf bellen met ze, heb nu al 2 jaar minder dan half geld, en als het werkt (en dat is juist waar ik het nodig heb) werkt het goed, ook voor tethering ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
In Breda centrum heb ik niet eens bereik met T-Mobile. Gewoon NIETS.
Voorheen KPN gehad en dat was allemaal prima.

De prijs moet ergens vandaan komen. T-Mobile levert veel toestelkorting en lage aboprijzen, dus weinig inkomsten voor masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26

netblade

Sunrise

Misschien wat nuttige info voor mensen met ontvangstproblemen
Interview Connexie met T-Mobile KS

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _starbuck_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 18:10
is het bereik van T-mobile inmiddels verbeterd?

staan de orange masten nu wel aan?
Pagina: 1