Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me af wat jullie de beste digitale tv aanbieder vinden.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 07:38
wat heb je eraan als je toch niet kan kiezen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zolang er nog geen mainstream HD aanbieder is, zijn ze allemaal ruk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
Nou, je hebt DVB-T (Digitenne), DVB-C (Ziggo, UPC, CAIW etc.) en DVB-S (Canaal Digitaal), en dan heb je ook nog IPTV (KPN)

DVB-T: Digitenne. Vindt ik persoonlijk echt slechte kwaliteit, bij bewegende beelden vaak blokjes. Weinig zenders en (nog) geen HD. Maar wel weer goedkoop. Kan ik je dus niet aanraden voor de beste kwaliteit

DVB-C: Ziggo (UPC geen ervaring mee). Zenders in het basispakket zijn van goede kwaliteit, merk er niks slecht aan, maar pak je zenders buiten het basispakket heb je soms weleens een zender die er wat slechter uitziet. (Ligt vast niet aan Ziggo maar aan de zender zelf, maar dit weet ik niet zeker) Heb je trouwens al het analoge signaal bij ziggo, kun je digitaal gratis krijgen, behalve eenmalig het kastje natuurlijk. }:|

IPTV en DVB-S heb ik geen ervaring mee.

[ Voor 19% gewijzigd door MikeKiller op 21-03-2009 22:12 ]

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 08:45
Ik kijk in mijn glazen bol en voorspel een slotje ;)

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zelf heb ik hier Ziggo digitaal, en het beeld is inderdaad goed tot zeer goed afhankelijk van de zender.
Heb hier ook canaldigitaal satelliet dit beeld is ook goed maar persoonlijk ietsjes minder dan Ziggo.
Ik gebruik hier een dreambox 7025 met een kabel en satelliet tuner erin en kan dan mooi heen en weer switchen tussen deze twee providers.

Kijk hier trouwens op een 42px80 plasma.

[ Voor 5% gewijzigd door Happy2000 op 21-03-2009 22:14 ]

• Exploited
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10-2014
MikeKiller schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:07:
Nou, je hebt DVB-T (Digitenne), DVB-C (Ziggo, UPC, CAIW etc.) en DVB-S (Canaal Digitaal), en dan heb je ook nog IPTV (KPN)
En dan vergeet je nog Tele2. Die bieden ook IPTV aan en de kwaliteit daarvan is prima.

Het grootste nadeel van DVB-T en IPTV is eigenlijk dat beiden nog geen HDTV aanbieden en dat er bij IPTV alleen analoge TV's aangesloten kunnen worden.

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
Exploited schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:19:
[...]

En dan vergeet je nog Tele2. Die bieden ook IPTV aan en de kwaliteit daarvan is prima.
Ik gaf maar een voorbeeld. :P

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Exploited schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:19:
[...]

Vind niet alles, heb het nu op mn 37inch samsung LCD. Maar als alles word vrijgegeven ga ik over op ziggo, vind ik betreft beeld toch wel mooiste. UPC komt aardig in de buurt. (ja alle 3 vergeleken)

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:53

Wallie

Herr

Nadeel van UPC is dat je hun digitale signaal op geen enkele mogelijkheid met iets anders kan ontvangen als met hun (verplicht gehuurde) digitale ontvangers. Dus niet via een op de tv ingebouwde DVB-C ontvanger, of op een media center pc (de reden dat ik Digitenne heb...)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Pagina: 1