Beste GoTters,
ik draai nu al een jaar DD-WRT op mijn linksys WRT-160N en het werkt allemaal voortreffelijk. Alleen probeerde ik laatst via mijn dyndns mijn thuislocatie te bereiken en dat werkte niet meer. Het heeft overigens altijd keurig gewerkt!
Toen ik naar de DDNS sectie van DD-WRT administratie ging kreeg ik een waslijst met 10 duizenden regels foutmeldingen.
Kennelijk kan mijn router sinds 26 feb 09 niet meer verbinding krijgen met DynDNS.
Ik krijg sindsdien elke 10 minuten de volgende foutmelding:
Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik zelf al onderzoek gedaan naar het probleem, ze komen vaker voor, maar ik heb nog geen zinnige oplossing gevonden op enkele threads.
Alvast bedankt en ik heb een screenshot van de foutmeldingen bijgevoegd.

Edit 1
Ik heb de router nu even via de ssh een reboot gegeven, kijken of dit het probleem verhelpt... stom dat ik daar niet eerst aan gedacht had
Edit 2
De reboot heeft niets gefixed, helaas verschijnen de foutmeldingen weer.
ik draai nu al een jaar DD-WRT op mijn linksys WRT-160N en het werkt allemaal voortreffelijk. Alleen probeerde ik laatst via mijn dyndns mijn thuislocatie te bereiken en dat werkte niet meer. Het heeft overigens altijd keurig gewerkt!
Toen ik naar de DDNS sectie van DD-WRT administratie ging kreeg ik een waslijst met 10 duizenden regels foutmeldingen.
Kennelijk kan mijn router sinds 26 feb 09 niet meer verbinding krijgen met DynDNS.
Ik krijg sindsdien elke 10 minuten de volgende foutmelding:
Heeft een van jullie dit probleem ook (gehad) en hoe kan ik het verhelpen, want ik kan mijn ipadres nu niet meer meer via een url opvragenThu Feb 26 22:05:56 2009: W: DYNDNS: Error 'RC_IP_CONNECT_FAILED' (0x13) when talking to IP server
Thu Feb 26 22:05:56 2009: W:'RC_IP_CONNECT_FAILED' (0x13) updating the IPs. (it 0)
Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik zelf al onderzoek gedaan naar het probleem, ze komen vaker voor, maar ik heb nog geen zinnige oplossing gevonden op enkele threads.
Alvast bedankt en ik heb een screenshot van de foutmeldingen bijgevoegd.

Edit 1
Ik heb de router nu even via de ssh een reboot gegeven, kijken of dit het probleem verhelpt... stom dat ik daar niet eerst aan gedacht had

Edit 2
De reboot heeft niets gefixed, helaas verschijnen de foutmeldingen weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 21-03-2009 21:31 . Reden: Zie edit ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time