• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
De aanbieding van de media-markt van 250 Euro voor de XYNO TV is al even geleden maar even wat op/aanmerkingen.

Ik heb er nu 2 gehad.

No. 1 Volledig schoon qua icoontjes met HDMI, DVB etc. op de TV. rechterkant (vanaf achterzijde gezien)
Defect: Afstandsbediening reageert rot!

Ik heb hem gister teruggebracht, direct ruilen was mogelijk.

No. 2 Heeft HDMI, DVB HD READY icoontjes op de TV
YAY! Denk ik een nieuwe werkende TV te hebben... Bromt heel irritant. Stekker zit aan de rechterkant (vanaf achterzijde gezien)

Dus... morgen voor No. 3

Heeft iemand er een ZONDER probleem, zo ja, WELKE?

Trouwens, beeld verder prima, alleen deze 2 dingen... bijzonder irritant.

• Visser1
UPDATE 22/02:

Net naar de Media-Markt geweest om no. 3 te halen. Tot mijn grote verbazing geen grijzen maar een ZWARTE HOOGGLANS TV. De locatie van de ontvanger voor is ook in het midden in plaats van aan de zijkant, voor de rest is die identiek.

Ze hebben hem getest en het lijkt erop dat er geen probleem is. Het is een nieuwe lading werd mij verteld. Voor mensen die er nog 1 willen, misschien moet je even ernaar vragen, maar als je bv. een defect hebt zou ik zeker ruilen.

Fotos volgen later.

• Visser1
http://img26.imageshack.us/img26/6336/photo0159q.jpg

Zo ziet die er bij mij nu uit (1.3 MP telefoon Camera)

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12 15:46
Iemand een idee hoe in service menu tekomen?

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12 19:52
menu 1234 voor de setup.

Heeft er iemand voor mij een handleiding in pdf? De website van xyno is vreselijk gaar en "level" bestaat blijkbaar niet.

Ik kan niet vinden of mijn 42eco81 ook een power saving optie heeft. Op de website van xyno staat van wel, maar ik wil dan wel eens weten hoe ik dit kan switchen. In de (veel te beknopte) nederlandse handleiding staat hier niks over, maar dan staat er ook bij verbruik:"raadpleeg hiervoor de sticker op de achterkant van de tv"

Hoe gaat de powersaving optie op de 32eco81?

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12 13:20
deze staat standaard aan (55w) en als je op het groene ECO knopje drukt dan springt hij op 110 watt.
overigens nog geen problemen met deze tv gehad.
zappen is wel traag en de afstandsbediening is niet je van het, maar voor dat geld vind ik dat niet erg.
wat ik me wel afvraag is of ik er een koptelefoon oid op aan kan sluiten.

suggesties? welke uitgang moet ik dan hebben?
Pagina: 1