[ajax/php] Ajax afbeelding kijker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 14:25
Hallo,

Op mijn site heb ik een aantal afbeeldingen die ik graag wil browsen door eenzelfde soort ajax DOM-scherm als tweakers gebruikt (bv: nieuws: Samsung kondigt nieuwe reeks led-televisies in Nederland aan).

Ik heb zitten zoeken via google, sourceforge, hotscripts, maar kan helemaal niets vinden wat hetzelfde is. Ik vond nog wel deze: http://fennecfoxen.org/misc/photo/reynolda/#pyxy-page-1 maar die staat niet toe dat je in het DOM-raampje doorklikt naar de volgende foto.

Heeft iemand een idee waar ik zoiets zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

lightbox? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:45
Wat heeft dat met Ajax te maken? Zoek 's op Lightbox..

dat ajax overal.. 't zou verbooojen moeten worren.

verdorie moto.. nie zo snel

[ Voor 12% gewijzigd door simon op 21-03-2009 14:15 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 14:25
Ah! Dat help al flink!

Na even doorklikken vond ik ook nog lightbox versie twee die ook het toe laat om in de afbeelding door te klikken naar de volgende. Hier de link (voor volgende bezoekers van dit topic.. :-) ): http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/

Nogmaal waanzinnig bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23

HaTe

haat niet

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Highslide komt hier het dichtste bij in de buurt, me dunkt. Maar ik blijf van mening dat de T.net picviewer ge-GPL'ed moet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23

HaTe

haat niet

Zelf ben ik grote van van Shadowbox :D

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 20:38
r0b schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:24:
Highslide komt hier het dichtste bij in de buurt, me dunkt. Maar ik blijf van mening dat de T.net picviewer ge-GPL'ed moet worden :+
Los dat de tweakers imageviewer heerlijk simpel en snel werkt, vind ik het zelf niet zo fijn dat de knoppen voor vooruit/achteruit van plaats veranderen als er een landscape plaatje komt na een portrait (of andersom). Ik weet dat dit bij andere imageviewers niet anders is, echter is daar meestal een animatie aan verbonden waardoor ik zie waar de knop heen gaat. (En daarom het meer acceptabel vind dat de knoppen van plaats veranderen).

Dat betekent niet dat ik animaties wil zien (gaat immers ten koste van de snelheid van het browsen door de plaatjes), maar een vaste plek in de browser zou ik wel fijn vinden.

Ook dacht ik dat de plaatsing van de plaatjes in de preview sectie in mijn browser (opera) af en toe quirks vertoont, maar daar ben ik nog te lui voor geweest om precies uit te vinden wat het is wat me stoort. Dus deze opmerking nog onder voorbehoud. ;)
Pagina: 1