Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Check image in Notepad en/of Productreviews?

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik vroeg me af of men (users en crew) het nuttig zou vinden als er een (handmatige) check image komt in de Notepad en/of Productreviews.

Zelf gebruik ik de de Notepad geregeld voor Topic Starts en Productreviews, daarbij vind ik het zelf wel handig als je even op Check image alvast te doen. Nu het voor het forum eigenlijk geen probleem is aangezien de Check image voor het forum sinds kort standaard actief is.

Echter blijft het nog steeds wel nuttig zijn in de Notepad voor de andere zaken zoals reviews. Maar misschien is het een betere oplossing als de check image komt bij de productreview zelfs. Soms zie ik nog wel eens users reviews schrijven waarbij er grote en/of vele afbeeldingen worden gebruikt. Dit resulteert dan in dat delen van de afbeeldingen van het zichtbare veld afvallen en dat de tekst verspringt bij het laden van de afbeeldingen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bij je Notepad weer de 'oude' Check Images-knop toevoegen of check images bij het previewen kunnen forceren zou inderdaad niet verkeerd zijn.

Bij de productreviews hetzelfde doen zou inderdaad ook welkom zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky