Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overstappen van Telfort (Internet) naar Tele2 (internet+bell

Pagina: 1
Acties:

• bkluivingh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-03 16:39
Dames en heren,

Op dit moment maak ik gebruik van Telfort internet en bel ik via Tele2. Woendag stap ik over op Tele2 internet+bellen.

Mijn vraag is simpel en hopelijk ook simpel te beantwoorden.

Móet ik de splitter van Tele2 gebruiken, of kan ik gebruik blijven maken van mijn huidige splitter? Met andere woorden, ben ik klaar met alleen het vervangen van mijn modem?

Wie heeft deze overstap ook al eens gedaan?

Bart

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb de specifieke overstap niet gemaakt maar wel een hoop verschillende splitters langs zien komen: die kun je gewoon laten zitten.

• bkluivingh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-03 16:39
MrAcid schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:51:
Ik heb de specifieke overstap niet gemaakt maar wel een hoop verschillende splitters langs zien komen: die kun je gewoon laten zitten.
Hartelijk dank... dat scheelt mij wat werk ;)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

Met Tele2 + Telefonie kun je de splitter er ook uit gooien, als je ooit de helpdesk eens nodig hebt zullen ze je dit ook redelijk snel vertellen.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:51
Een splitter kan nog wel eens een storing veroorzaken als ie slecht word.Aangezien je internet en bellen gaat doen,waarschijnlijk allebei over dsl heb je geen splitter nodig.Dus die kan je er dan tussenuit halen en je modem zo op het isra aansluiten.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Tegenwoordig heeft tele2 ook video instructies deze lijkt me wel relevant.
Pagina: 1