Interne diode P3 niet lager dan -42 ???

Pagina: 1
Acties:

• _zeus_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Pas een leuke koeling op me P3 gezet (meer als isolatietesting, komt na de pc-prive op de amd thunderbird btw gelukt geen condens probs).
Maar de interne diode van de P3 komt niet lager dan -42 idle en onder full load duurt het cirka 5 mins en dan komt ie pas in het meetbereik -38 a -39 (800>>1200).
Dus ik weet niet echt de idle temp.
Mijn vraag is hier een weg omheen of kan ie echt niet lager (lekker boeie zou je zeggen koud genoeg maarre ik wou het gewoon ff weten)

Verwijderd

Vertel vertel .. vapochill/peltiers ofzo?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Idd, vertel >:)
Ik denk dat ie niet lager dan -42 kan, omdat intel niet verwacht dat ie ooit lager dan
-42 zal gaan, met uitzondering van een paar vage jappen >:) dan. Maar ik ken niemand die zijn cpu op -42 graden kan laten draaien, wat heb je gebruikt om te koelen ?
BTW, wel lekker in de zomer, een airco in je kamer >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• _zeus_
80 watt peltier met water/glycolkoeling.
Het water/glycol gebeuren wordt tot -35 gekoeld door een compressor dmv een warmtewisselaar (heb ik op de zaak uit een afgedankt labapparaat geript,compressor is 6 maanden oud ,de oude compressor was een freon compressor maarre die mogen niet meer vanwege het milieu maar goed ik heb dus een bijna nieuwe compressor die geschikt is om 24/7 te draaien) Maar ik wacht nu met smart op de pc prive ik wil een thunderbird wel eens zien draaien op 1,7 a 1,8 ghz met een temp van -30 a -35 schat ik zo.
Btw de compressor is geschikt om 2000 watt aan warmte aan te kunnen/af te voeren.
Oh ja op de thunderbird gaat er een 172 watt peltier onder op een ringkerntrafo van 24 volt.
Ik hou jullie op de hoogte (zal wel ff duren want de zaak is niet zo snel dus de pc prive zal nog wel ff duren (maandje of 2 schat ik))
Enne over een maand of 8 is er een methanol bad over op dat lab lijkt me wel leuk koeling tot -80 >:) beat this

Verwijderd

Ik denk dat ik in de naam van velen spreek, but we want pix >:) (ikke alleszinds toch al) ;)

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 03:00 schreef _zeus_ het volgende:
koeling tot -80 >:) beat this
ben bezig :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op dinsdag 27 februari 2001 03:08 schreef PsYch0tIc het volgende:
Ik denk dat ik in de naam van velen spreek, but we want pix >:) (ikke alleszinds toch al) ;)
Ja, pix, specs.... Heel leuk projectje dit :)

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Shit man, ik wil dit ook wel doen:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Laat die japanners maar eens weten dat zij niet de enige zijn die extreem OC-en>:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 27 februari 2001 13:16 schreef Subwoofer het volgende:
Shit man, ik wil dit ook wel doen:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Laat die japanners maar eens weten dat zij niet de enige zijn die extreem OC-en>:)
Strax op de Japanse hardware forums:
"Een stel vage Hollanders...">:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• _zeus_
Sorry dat het zo lang duurde voordat ik reageer maarre ik zit in de nachtdienst ,dus ik slaap overdag (en dan wakker worden,douchen ,eten en weer weg :r )
Ik heb helaas geen digitale camera (iemand in de buurt van Rotterdam met een digitale camera kom gerust langs en neem wat foto's)
Maar het was de bedoeling dalijk via de pc-prive om ook een digitale camera aan te schaffen en dan de boel over te bouwen op een AMD t-bird en dan hoopies foto's te nemen etc.
Dus nog ff wachten en dan .......
Volgens degene die de pc-prive regelt is het nog w88 op de belastingdienst ,er wordt niet gedokt maar vakantiedagen ingeleverd vandaar w88 op toestemming.En ook net uitgevonden pc-prive bij Dunnet :r

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 13:24 schreef Demoniac het volgende:
Strax op de Japanse hardware forums:
"Een stel vage Hollanders...">:)
hehehe :)

p.s. (waarom heb je niet een eigen sign verzonne?)
Pagina: 1