Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech keyboard niet herkent in setpoint

Pagina: 1
Acties:

• Bitbored
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:05
Onlangs een nieuw toetsenbord aangeschaft, de logitech media keyboard 600.
Typt fantastisch, vrijwel alles werkt zoals het hoort, behalve natuurlijk weer de software 8)7

De meeste mediakeys werken zoals het hoort, maar de zoek, VOIP en F-keys werken niet.
Ook opent de muziek key WMP ipv winamp, wat ik voornamelijk gebruik.

Nu kunnen die extra keys ingesteld worden met setpoint, de driver v/h toetsenbord toont wel dezelfde versie als setpoint, maar er verschijnt geen 'mijn toetsenbord' tab in setpoint.

Ik gebruik setpoint reeds voor m'n MX revolution, in combinatie met überoptions, heb het al volledig geherinstaleerd, maar geen succes.

Op het forum van logitech zelf ben ik al aan het rondzoeken geweest, maar nog geen oplossing gevonden, het zou miss iets te maken kunnen hebben met een of andere service die niet start.

Ik gebruik win7 Beta als besturingssysteem, wat er miss ook iets mee te maken heeft, maar dit zou me verbazen, aangezien setpoint voor mn muis perfect werkt.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen of een alternatief om de VOIP knop en muziek knop te veranderen?
(de F keys en zoekkeys kunen me niet veel schelen)

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:31
Welke versie van Setpoint gebruik je? Ik heb dit probleem ook gehad met een van de oudere versies. Ik zit nu op 4.70.213, daar werkt het wel bij.