Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

UBCD en Avast BART starten niet door.

Pagina: 1
Acties:

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 09:07
Goedendag,

ik ben al een uurtje of 12 bezig mijn pc weer virusvrij te krijgen nadat plotseling niet meer wilde opstarten en de internettoegang gesloten was. Zit nu op de laptop.

Van vroeger had ik nog een UBCD en had gehoopt hiermee te kunnen opstarten en te scannen op het e.e.a. Deze startte wel op echter totdat het windowsxp laadt schermpje verschijnt en dan nada noppes niets meer, alleen dat schermpje.

Dus ik dacht wellicht licht het aan de cd en ik heb een nieuwe versie van UBCD gedownload en heb een Avast BART cd van een kennis geleend. Allebei vertonen identieke problemen De UBCD blijft weer hangen op het windows xp schermpje en de Avast BART laadt het balkje en vertoont daarna een zwart scherm.
Idem als ik alle HDD's loskoppel.

Ik heb de 2 geheugenmodules nog even losgekoppeld en omstebeurten weer UBCD proberen op te starten, ook dit werkte niet

Ik kan inmiddels wel weer windows opstarten (userinit.exe herstelt) maar verder is scannen niet mogelijk. (online scanner kan niet zonder internet).

Iemand een idee waardoor de cd niet "doorladen"? Ik weet het verder ff niet meer.

Make everyday a good day!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 21:56

DeTeraarist

#Boots2Asses

Andere CD-Rom speler tot je beschikking? Kijk eens wat daarmee gebeurt. Verifieer ook of de cd die je brandde overeenkomt met de originele image of beter nog, via een checksum van de site, wellicht wordt de cd-rom niet goed gebrand.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 09:07
Ik heb inmiddels de dvd vervangen en ook dit helpt helaas niet.
De cd's had ik al geverifieerd bij het branden. (op een andere computer)

Wellicht iemand nog meer opties?

Ik moet sowieso de boel opnieuw gaan installeren want vanuit windows krijg ik nog weinig voor elkaar.

Het vreemdste is dus dat de cd's niet doorladen............ En dat wil ik wel ff voor elkaar krijgen.

Make everyday a good day!