Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

schijf formateren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,
ik probeer een partitie van mijn hardeschijf te formatteren, maar telkens als ie bij de laatse % is geeft ie een melding dat ie niet geformateerd kan worden!
wat kan ik hier aan doen??
alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vanuit waar formatteer je?
Lukt het wel om de partitie te verwijderen en opnieuw te formatteren?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Over werlk besturingssysteem hebben we het? Hoe probeer je de schijf te formatteren? Doe je dit dmv een bepaalde tool of in het besturingssysteem zelf?Heb je de FDISK tool al eens gebruikt?

Kortom; iets meer informatie leveren ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp, en heb het op de volgende manieren geprobeerd:
rechtermuisknop formateren
en command format C:
ik heb mijn windows xp op mijn F: staan;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Is C: wel je bootdrive? Want die kun je niet formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
nee, lijkt me niet want op mijn F staat mijn xp dus lijkt me dat die daar dan ook van wordt opgestart, maar op de C staat nog wel mijn oude vista, kan dat het probleem zijn??

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:45

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:17:
nee, lijkt me niet want op mijn F staat mijn xp dus lijkt me dat die daar dan ook van wordt opgestart, maar op de C staat nog wel mijn oude vista, kan dat het probleem zijn??
Standaard word de bootloader geinstalleerd op de eerste hardeschijf partitie (Voor zover ik altijd gemerkt heb)

Nu bevestig je eigenlijk ook nog dat de bootloader op de c schijf staat aangezien je vista daar op staat. Stel dat je hem kunt formateren zal je xp niet meer werken aangezien de bootloader mist.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik dat veranderen??

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

De makkelijkste manier is de disk eruit te halen of de partitie te verwijderen als je F: ook op die disk staat en vervolgens een windows repair uitvoeren vanuit de windowssetup.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt;)
Pagina: 1