Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Anchor 'content' wordt gebruikt door template

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Zomaar een observatie;

Voor de eerste post in een topic wordt de anchor 'content' gebruikt. Als gebruiker zijnde kun je 'm dus niet gebruiken met de jump en anchor rml.

Misschien dat de anchor in het template veranderd kan worden naar zoiets als brdcontent? (brd als in board)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

en waarom zou de gebruiker niet brdcontent kunnen gebruiken als anchor? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• NitroX infinity
Omdat ze misschien niet een al te hoog iq hebben en daarom niet begrijpen waarom 'content' niet werkt en jullie daarom nodeloos gaan lastigvallen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Moeten we dan ook meteen maar 'page', 'layout', 'main', 'header', 'top', 'footer' etc etc ook maar even aanpassen?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gezien het feit dat je het toevoegen van `id`-attributen aan de pagina door gebruikers aanbiedt als feature, lijkt het mij niet meer dan logisch om óf alle React-`id`'s een prefix te geven óf alle custom user-input-anchors/id's een prefix te geven óf om ergens een lijst te maken met 'reserved anchor names' zodat de users er tenminste rekening mee kunnen houden.

Mij lijkt optie 2 het makkelijkst.

• NitroX infinity
^ Dat was wat ik probeerde over te brengen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het is niet erg handig om al onze eigen id's te gaan aanpassen, temeer daar dat ook in de frontpage code behoorlijk in zal grijpen. Ik zie dus wel wat in prefixen van user-generated id's :)

Intentionally left blank

Pagina: 1