Toon posts:

Is deze iMac goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een iMac te kopen. De enige spellen die ik speel zijn Titan Quest, Command & Conquer spellen (Tiberium Wars, Red Alert 3) en het nog uit te komen Diablo 3. Mijn voorkeur gaat uit naar de versie van
24": 2,93GHz. Mijn vraag is of deze iMac er goed genoeg voor is. Ik vind het prijsverschil met de duurste iMac te groot.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:01
ten eerste. videokaart zal eerder de bottleneck zijn van een laptop.
ten tweede, zoek minimum requirements op van deze spellen, en kijk of de gekozen mac hem aankan
ten derde, meer info zou welkom zijn
ten vierde, eigen onderzoek word verwacht voor posten

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wartooth schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 21:03:
ten eerste. videokaart zal eerder de bottleneck zijn van een laptop.
ten tweede, zoek minimum requirements op van deze spellen, en kijk of de gekozen mac hem aankan
ten derde, meer info zou welkom zijn
ten vierde, eigen onderzoek word verwacht voor posten
iMac = geen laptop..

Ontopic:
Als je even de minimale requirements voor de games opzoekt weet je al genoeg..

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23

StM

iMac = laptop hardware ;)

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
En daarbij zijn de specs voor Diablo 3 nog niet bekend? Of vergis ik me?

En die zijn inderdaad nog niet bekend: http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#2_2

[ Voor 38% gewijzigd door Utopist op 20-03-2009 21:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken en Command & Conquer Red Alert 3 komt eind maart voor de Mac beschikbaar. quote: System requirements will call for Mac OS X 10.5.6 or later, Intel Core Duo Processor, 1024MB RAM, ATI X1600 or Nvidia 7300GT or better 3D card, and 10GB hard disk space.

Het klopt dat diablo 3 nog niet bekend is mijn fout

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi m.meertens, welkom op GoT :w

Zoals je wellicht in de voorwaarden heb kunne lezen verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf probeert om een antwoord te vinden op je vraag, door te zoeken met bijvoorbeeld Google, het lezen van reviews e.d. De vraag die je stelt kun je in principe zelf beantwoorden door de systeemeissen van de spellen die je wilt spelen naast de specificaties van de iMac's te leggen. Op die manier kun je snel genoeg zien welke iMac goed genoeg is.

Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je zelf hebt gezocht, wat je gevonden hebt en waarom het niet heeft geholpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.