Ik ben eens aan de slag gegaan naar het maken van een proxy voor protection. Nu heb ik iets in elkaar gestoken in Java maar volgens mij is dit niet de manier waarop het moet, ik heb google al eens afgezocht maar vind niet veel over Protectie patroon, enkel maar over de algemene proxy voor bijvoorbeeld laden van afbeeldingen etc.
Hier is mijn aangemaakte code als probeersel, het werkt wel maar volgens mij niet echt volgens het Proxy Patroon... Kunnen jullie me hierbij een beetje helpen?
En dan OptredeProtectionProxy
Hier is mijn aangemaakte code als probeersel, het werkt wel maar volgens mij niet echt volgens het Proxy Patroon... Kunnen jullie me hierbij een beetje helpen?
Java:
1
2
3
4
| OptredeProtectionProxy test = new OptredeProtectionProxy(5,test1,tim); System.out.println(test.GetNaam()); test1.getNaam(); |
En dan OptredeProtectionProxy
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| /* * To change this template, choose Tools | Templates * and open the template in the editor. */ package projecttest; /** * * @author Dries */ class OptredeProtectionProxy { int Rechten; Optrede optrede; Medewerker medewerker; public OptredeProtectionProxy(int rechten, Optrede optredein, Medewerker medewerkerin) { Rechten = rechten; optrede = optredein; medewerker = medewerkerin; } public String GetNaam(){ if(medewerker.GetRechten() == Rechten) return optrede.getNaam(); return "Je hebt geen toegang!!"; } } |