Toon posts:

Leraar24 Gadget veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een beetje een aparte vraag, maar zou het enorm gaaf vinden als het zou kunnen.

Om even bij het begin te beginnen:
Van mijn vader heb ik een gadget gekregen dat op zich vrij weinig voorstelt. Het is een ronde grote button met een USB-aansluiting. Als ik hem aansluit en erop druk, dan opent hij via een commando in het "Uitvoeren" schermpje de website: www.leraar24.nl

Nou, heel leuk allemaal, maar ik vraag me af of ik dat commando in iets anders kan omzetten.

Bijvoorbeeld mijn pc afsluiten of een ander programma oproepen. Door Vista wordt het apparaat in mijn systeembeheerlijst bij de toetsenborden gezet.

Ik hoop eigenlijk dat ik op de een of andere manier de regel met dat commando (of letter voor letter, want je ziet hem de tekst invoeren alsof iemand het typt) kunt vinden en aanpassen, zodat ik er een multifunctioneel gadget van kan maken.

Ik heb dus 0 verstand van echt core programmeren of whatever, maar iets meer dan van die "algemene kennis" heb ik wel.

Alvast bedankt,
Tiemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt eraan hoe die werkt. als het een kant-en-klaar gebakken chip is kan je het vergeten.
is het gewoon een standaard microcontroller met flash geheugen en standaard usb-hid dan heb je een kans. maar dan moettie toch echt open om te kijken wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Misschien heb je iets aan dit topic, gaat over hetzelfde probleem:

NEC Univerge 360 USB button - URL aanpassen?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Ik kon me nog zo'n eerder topic herinneren ... even gezocht, en jahoor! :)
Kijk hier eens: NEC Univerge 360 USB button - URL aanpassen?

edit:
Stomme RodeVos! ;(

[ Voor 10% gewijzigd door r0b op 20-03-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit heeft helemaal niks met programmeren te maken en hoort daarom ook niet thuis in het programmeer forum.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.