Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Eudora 7.1] Overstappen/Migratie naar Thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 18:43
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar diegene die mij kan helpen bij het migreren van Eudora 7.1.0.9 naar thunderbird. Nu is dit geheel geen moeilijke opgave echter wel als men (in dit geval mijzelf) 3 verschillende accounts heb binnen eudora verdeelt over 3 aparte mappen.

Onderstaande informatie is afkomstig van mijn bureaublad klikkend op eigenschappen van het desbetreffende icoon:

E-mail 1:
Doel: E:\eudora\Eudora.exe
Beginnen in: E:\eudora\Eudora.exe

E-mail 2:
Doel: E:\eudora\Eudora.exe "e:\eudora\Email2"
Beginnen in: e:\eudora\Email2

E-mail 3:
Doel: E:\eudora\Eudora.exe "e:\eudora\Email3"
Beginnen in: e:\eudora\Email3

Dit is kenmerkend voor Eudora dat men dit apart kan instellen zodat je zelf kan bepalen welke e-mail je wilt bekijken (bv. privé of zakelijk).

Mijn vraag:
Kan ik ditzelfde principe toepassen bij Thunderbird?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

[ Voor 0% gewijzigd door NEK op 20-03-2009 18:33 . Reden: Versie van Eudora toegevoegd. ]

• NEK
Helemaal niemand :'(

Verwijderd

in thunderbird kan je op verschillende niveau's een scheiding aanbrengen, je kan met identities werken, met meerdere accounts of met profielen. het laatste stemt het meest overeen met je huidige eudora configuratie.
het is zelfs mogelijk 3 thunderbird instanties tegelijk te gebruiken, ieder met hun eigen profiel. zie bv. run multiple simultaneous copies of thunderbird

• NEK
Bedankt :)

Laat dit topic nog wel open mochten er nog vragen bij mij opduiken :*)