Botsen deze twee geheugen kaarten met elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• BudsieBuds
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Hallo Tweakers,

Ik had 'n vraag over 'n RAM geheugen kaart die ik bij een computer erbij heb gezet.
Wat ik me afvraag is of het nieuwe RAM kaartje botst met de andere die er al in zat, dus of het trager word of iets dergelijks.
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/7765/ramn.png

Alvast bedankt.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-05 08:53

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heb je niet de modellen en merken?

En trouwens: RAM FAQ

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 17:24
De standaard klok en timings zijn hetzelfde, dus nee ;)

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-05 18:56
Nee.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De een is 512 en de ander 256. je zult dus niet dual channel draaien (als je moederbord dat kan, want dat noem je er niet bij).

het is niet trager dan 1 geheugen stick, maar mogelijk wel trager dan 2 identieken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

We kunnen je vraag zoals je ziet niet eenduidig beantwoorden omdat je nalaat om relevante info (welk moederbord bijvoorbeeld...) te melden.

Daarnaast verwachten we op GoT dat je zelf de moeite doet om je vraag te beantwoorden en als je er niet uitkomt, je duidelijk meldt waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je wel vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is. In plaats daarvan plemp je hier maar een plaatje neer en verwacht je dat wij het voor je gaan uitzoeken. Dat kun je misschien bij een helpdesk doen, maar niet op GoT :o

verder zien we liever dat je specs gewoon als text post en niet in een of ander plaatje - zodra pics als deze niet meer gehost worden is ons topic opeens nutteloos, terwijl de info blijft staan als het text is

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.