Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Programma om websites te blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) programma waarmee websites geblokkeerd kunnen worden. Het hoeft niet over een geheel netwerk te zijn maar gewoon op 1 computer en gelden voor alle gebruikers.

Weet iemand misschien een goed programma met deze mogelijkheid?

Alvast bedankt.

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 23:18

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:07:
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) programma waarmee websites geblokkeerd kunnen worden. Het hoeft niet over een geheel netwerk te zijn maar gewoon op 1 computer en gelden voor alle gebruikers.

Weet iemand misschien een goed programma met deze mogelijkheid?

Alvast bedankt.
In windows kun je dat ook grotendeels met je hosts file regelen! Geen software voor nodig.

-------

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mjl schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:09:
[...]
In windows kun je dat ook grotendeels met je hosts file regelen! Geen software voor nodig.
Dat is idd vrij makkelijk.

en anders, zie:
Internet sites blokkeren
Hyves blokkeren in thuisnetwerk
Bepaalde website blokkeren

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt fantastisch. Nooit gedacht dat het zou makkelijk zou zijn :).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoek in het vervolg even; dan kom je er vanzelf achter dat sommige dingen niet zo moeilijk zijn ;) Dit is ook eenvoudig te vinden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.