Deviltech?

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• cootje16
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 11:36
Beste tweakers,

Ik ben al een tijdje van plan een nieuwe laptop te kopen , en nu kwam ik op de volgende site terecht:
www.deviltech.de , het is een Duits bedrijf en verzend ook naar Nederland. Nu is de vraag of iemand enige ervaringen heeft met een laptop hiervan, of weet dat de laptops kwalitatief goed of slecht zijn.

Mvg,

Cootje

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-01 06:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat is precies het voordeel van deze shop? Wat voor laptop wil je in welk budget? Wat ga je er mee doen? Wat heb je zelf al uitgezocht?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:10
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de genoemde topics in [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Verder, waarom zou je deviltech nemen, is er in Nederland niets vergelijkbaars, of zijn de prijzen er zoveel beter? Wees ook specifiek, elke situatie is namelijk anders! En alleen met details kunnen wij zien of dit de beste keuze zou zijn!

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.