Dat klopt. Je moet t ook ergens anders instellen alleen weet niet zo 1-2-3 waar uit mijn hoofd. Je phone is iig niet kapot ofzo
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
hm is er iemand die het wel weet?Praetextatus schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:22:
Dat klopt. Je moet t ook ergens anders instellen alleen weet niet zo 1-2-3 waar uit mijn hoofd. Je phone is iig niet kapot ofzo
hm nog niemand dus 
Ik heb nog even weer het internet afgezocht, maar hier is ook bar weinig over te vinden.
Ik heb nog even weer het internet afgezocht, maar hier is ook bar weinig over te vinden.
Excuses voor de late reactie, maar ik vermoed dat je de oplossing nog niet hebt.
Als de ringtone wil veranderen, dan kun je dat via "Instellingen - Geluiden - Beltoon"
Als de ringtone wil veranderen, dan kun je dat via "Instellingen - Geluiden - Beltoon"
Je kunt dit instellen via start->instellingen->geluiden en notificaties en dan onderin kiezen voor notificaties. Vervolgens kun je kiezen hoe je de beltoon wilt laten horen, daar staat ook de optie oplopend tussen
Heb voor het eerst n mobile 6.1gsm,voorheen altijd symbian dit is dan ook ff wennen maar het lukt wel.
Kan alleen geen snelle koppeling vinden voor BT,moet ik eerst helemaal het menu in! of zie ik iets over het hoofd,zit er nu al n uur mee te rommelen.
Kan alleen geen snelle koppeling vinden voor BT,moet ik eerst helemaal het menu in! of zie ik iets over het hoofd,zit er nu al n uur mee te rommelen.
Kijk voor de gein eens naar de twee posts boven je?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja sorry maar die gaan over 'geluiden'
Ah, je bedoelt met BT dus bluetooth? In een topic dat over BelTonen gaat? Misschien is het dan niet zo handig om een totaal niet gerelateerd topic te kapen met een vraag.... 
Windows Mobile heeft een connection manager. Als WM6.1 ongeveer hetzelfde is als 6.0 dan kun je bovenaan ergens op een icon tappen. Je zal zelf even moeten uitvogelen welke.
Windows Mobile heeft een connection manager. Als WM6.1 ongeveer hetzelfde is als 6.0 dan kun je bovenaan ergens op een icon tappen. Je zal zelf even moeten uitvogelen welke.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja ik nam al aan dat ik het ergens bovenin bij de iconen kon plaatsten,maar hoe ik die snelkoppeling maak,weet niet eens of ik zelf daar iconen kan kiezen en plaatsten.
In ieder geval bedankt
ik ga weer proberen.
Jee zie nu pas dat dit over beltonen gaat!!! sorry,kon ook zo moeilijk forum vinden over 6625,was al blij dat ik er een vond.
Sorry
In ieder geval bedankt
Jee zie nu pas dat dit over beltonen gaat!!! sorry,kon ook zo moeilijk forum vinden over 6625,was al blij dat ik er een vond.
Sorry
Voortaan dus even wat beter lezen. Sowieso stellen we het niet zo op prijs dat je topics kaapt om er je eigen probleem in te plaatsen. Als je een topicwaardig probleem hebt kan dat prima in een nieuw topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.