Toon posts:

Webcam in een zaak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Ploppers,

Even een vraagje waar ik niet zo goed raad mee weet.
Ben namelijk op zoek naar een geschikte webcam die onder de onderstaande element wordt blootgesteld.

* rook... heel VEEL rook van sigaren...

Wil die webcam in een zaakje plaatsen , het liefst in een hoekje op een metertje of 4 a 5 en zo gedraaid dat 'ie op de zaak gericht is...
nou weet ik niet welke webcam op dit moment "goed" is , dus wend ik mij maar tot jullie.

Ook zou het leuk zijn om naast al die image-zenden van de webcam ook een optie hebben op geluid, hoe wordt dat gedaan eigenlijk ?
zit er dan een ingebouwde mic. in de cam ofzo ?

Nouja....ik hoop dat jullie met wat prijzen komen zodat ik weet waar ik aan toe ben :)

Hoelang moet zo'n kabel van webcam > pc eigenlijk maximaal zijn ???

thankssssssssss

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand die mij kan helpen hiermee ???
of hoort dit in een andere form thuis ?

Verwijderd

Er zijn webcam's met geluid maar je kan beter gewoon ergens een MICje ophangen!

Over dat rook probleem: Glas ervoor hangen?!

BTW: In een zaak hoor je toch te melden als er camera toezicht is?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ja goed een webcam, altijd leuk :) :)

Maar fff serieus, ik heb een philips vesta 675 o.i.d. met ingebouwde ruimte microfoon.

Leuk ding, beeldkwalitiet is niet super maar goed bruikbaar op internet en als bewaking camera. Heb er al leuke dingen mee gedaan (dingen doen om te kijken of je het kan :?:?:? ).

Streaming beeld en geluid is goed mogelijk, niet te veel kijkers (ik dacht max 10??? )en kabelverbinding zijn nodig. Gewoon losse interval foto's is ook mogelijk maar het ligt allemaal aan de programma's waarmee je werkt. Ik gebruikte PBN purecaster wat vrij simpel is zoek maar ff wat }:O }:O www.tucows.com op webcam

Gewoon webcam kopen en proberen.... suc6

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Een beetje Big Brother-en hey? Dat mag toch niet zomaar???? >:)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Nee, da mag nie, da mag nie.... 160 km/h rijden mag ook niet op de snelweg

Maar is wel leuk :) :) :) :)

Ik heb een tijd lang mun interieurverzorgster uitgezonden via internet zonder dat ze het wist... Tegen een paar mensen vertelt maar die vonden het geen strakke actie van mij... ach ja, dur is altijd wel iemand die ergens iets over te zeiken heeft.... BOEIU !!!!

Als ik straks een computerje over heb komp mun webcam aan mun voordeur te hangen en iedereen (dus ook ik als ik thuiskom) die voor mijn deur komp wor automatisch gefotografeerd en naar mun site ge-upload :) :) :)

p.s. let wel ffff op de kabel bij USB apparatuur (zoals die philips vesta) mag maximaal: 5 meter + de standaardkabel die aan de camera zit = ca. 6 meter. Er zijn speciale kabels/connecters (???) en dan kan je blijkbaar tot 10 meter gaan maar daar heb ik geen zin in om uit te zoeken...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Philips heeft de beste beeldkwaliteit, en zijn ook makkelijk te plaatsen en niet te groot (zoals die Creative hokken).
Pagina: 1