TomTom klaagt Microsoft aan -> ander (generiek) plaatje?

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
In nieuws: TomTom klaagt Microsoft aan wegens patentschending staat een plaatje van een TomTom navigatiesysteem. Past bij het bericht natuurlijk, maar in dit geval is het een 'inbouw-TomTom' die alleen bij bepaalde modellen van ik geloof Renault verkrijgbaar is, niet los in de winkel dus. Is het niet beter om een plaatje van een algemeen verkrijgbare TomTom te gebruiken, bijvoorbeeld de One of Go series?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:25
In dit geval is het wel passend omdat een van de MS patenten het heeft over interactie met de rest van de auto. Dan past dit beter dan een geheel los TomTom setje wat hooguit met BT ergens een link heeft.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Rukapul schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:09:
In dit geval is het wel passend omdat een van de MS patenten het heeft over interactie met de rest van de auto. Dan past dit beter dan een geheel los TomTom setje wat hooguit met BT ergens een link heeft.
Ik zie dat niet staan? Zowel niet in het bericht zelf als de bron, of jij moet iets meer weten dan ik? Als dit klopt, kan dan de alt-tekst van het plaatje worden aangepast naar iets van 'TomTom ingebouwd in <merk>' ofzo?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:25
Zie het vorige bericht hierover :)

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Je bedoelt dit bericht: nieuws: Microsoft klaagt TomTom aan voor patentinbreuk ? Maar het gaat nu om het bericht wat vandaag gepost is. Daar staat een plaatje bij dat niet bij dat bericht past, omdat het nu TomTom is die Microsoft aanklaagt en waar het (in dit specifieke geval dus) niet gaat om navigatiesystemen in auto's, maar andere patenten. Nogmaals, hier past dus beter een plaatje met los verkrijgbare TomTom producten :) Of beter nog, een plaatje met de hele productrange van TomTom (alleen de huidige series natuurlijk, de One V4, One XL V2, Go x40 series, Navigator 6/7, Rider).