How: foldin@home subteam toevoegen aan DPC ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HoiHoi,

Ik heb een subteam doe ik aan de DPC zou willen toevoegen. Maar hoe ?

Had in de FAQ al iets gelezen over als username invullen: teamnaam[nul]usernaam en dan als team 92.

Maar is dit echt nodig of is er een andere manier om mijn team aan dpc toe te voegen? Ik zal het namelijk niet voor elkaar krijgen om iedereen zijn gegevens te laten veranderen. Bovendien staan er verschillende pc te grazen waar ik geen toegang meer tot heb ...

kamaradski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Subteams bij DPC bestaan bijna altijd bij gratie van de statsbakkers en die hebben voor methodes gekozen die het eenvoudig maken automatisch subteams te genereren in de stats. In dit geval is dat dus met een 0 tussen de teamnaam en de usernaam.

Overigens verkeren tweakers altijd in staat van begroeting, en is het dus niet nodig dat ook in je post erbij te zetten. ;)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Zonder toegang tot de pc kun je niets veranderen, je moet echt de gegevens in de client aanpassen.
Dus iedereen overtuigen en toegang proberen te krijgen tot de pc's waar je niet meer bij kunt.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45
Je kan in elk geval geen punten meenemen door een naamswijziging dus je begint altijd opnieuw op F@H met een nieuwe accountnaam: idd subteam0nickname. Daar kunnen Bubbles, SandStar, Savantas, SpaceDok, Magnifix, Jeronimo etc. over meepraten! :)

Winter | 1st T-net Review