Toon posts:

Kant en klaar inlogsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een website ben ik eigenlijk op zoek naar een kant en klaar inlogsysteem. Al mijn klanten moeten eigenlijk hun eigen dossier in kunnen zien op de site nadat ze zijn ingelogd.
Ik moet als 'admin' alles in kunnen zien en het systeem vullen met informatie, zodat de klant als hij inlogt precies kan zien hoe 'de zaken' er voor hem persoonlijk voor staan.
Weet iemand of hier kant en klare software voor is. Het wijzigen van paswoorden/inloggegevens of het opvragen van een vergeten paswoord moet eigenlijk via email gebeuren zonder dat ik daar iets voor hoef te doen. Een gebruikersvriendelijke interface dus tussen mij en mijn klanten, waarmee ik hen op de hoogte kan houden.
Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Er zijn echt miljoenen van dit soort pakketen op het internet,
Ik raad je aan gewoon te googlen, en indien gewenst, nederlands aanvinken.

Als je het echt specifiek wilt maken zal je denk al snel naar een scripter gaan,
maar er zijn heel veel bedrijfs gerichte CMS'en , dus orienteer jezelf eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt, ik moet dus op zoek naar een CMS systeem.
Googelen is mooi, maar je moet wel weten waarnaar je googelt. Ik ga ermee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Veel bedrijven gebruiken Joomla, dit is dus een CMS ( content management system ) waar je gebruiksvriendelijk informatie kan toevoegen, templates kan aanpassen en nog veel meer.

Dus raad je zeker aan om gewoon als testje het eens te downloaden, database aanmaken en eens mee prutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En gewoon letterlijk je titel in google levert (uiteindelijk) ook een referentie naar een CMS op ;)

Volgende keer iets meer moeite doen he :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het lijkt er sterk op dat je meer een systeem bedoelt met tickets en todo's? Leg anders even uit wat je bedoelt met "dossier" en "de zaken".

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
We hebben het hier in de devschuur over zélf maken en zélf programmeren ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.