Dat ziet er erg raar uit. Wat je kunt proberen, is de bitmap cache leeggooien, of de kleurdiepte wat omlaagzetten. Speel een beetje met de instellingen van de RDP-client.
We are shaping the future
zwarte blokken komen me inderdaad erg bekend voor als problemen met bitmapcache.Alex) schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:56:
Dat ziet er erg raar uit. Wat je kunt proberen, is de bitmap cache leeggooien, of de kleurdiepte wat omlaagzetten. Speel een beetje met de instellingen van de RDP-client.
Zet die eens in je RDP options uit en probeer het nog eens
titelfix.
Yoda says:
Goed gebruik het is om te melden OS versie.
Aangepast is
Yoda says:
Goed gebruik het is om te melden OS versie.
Aangepast is
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Als de bitmapcache is uitgeschakeld heb ik nog hetzelfde probleem.
Dat is dus niet de oplossing.
Dat is dus niet de oplossing.
Probeer eens andere/nieuwe grafische drivers te installeren op de remote PC? Ik heb ook wel eens gehad dat als er nog GEEN video drivers geïnstalleerd waren, en alleen "standaard VGA" aanwezig was, dat ik wat raar gedrag kreeg in RDP, windows die niet goed getekend werden of bleven staan, etc... op de console zelf zag het er dan nog wel goed uit. Na een installatie van video drivers werkte het allemaal opeens perfect.
Ik heb dus alleen maar raar gedrag gezien als er helemaal geen videokaart drivers geïnstalleerd waren. Bij veel servers heb ik hier ook geen grafische kaart drivers geinstalleerd verder, maar dit probleem doet zich denk ik ook alleen voor bij bepaalde videokaarten, en server mainboards hebben meestal een VGA kaart aan boord die automatisch door Windows wordt gedetecteerd.
Ik heb dus alleen maar raar gedrag gezien als er helemaal geen videokaart drivers geïnstalleerd waren. Bij veel servers heb ik hier ook geen grafische kaart drivers geinstalleerd verder, maar dit probleem doet zich denk ik ook alleen voor bij bepaalde videokaarten, en server mainboards hebben meestal een VGA kaart aan boord die automatisch door Windows wordt gedetecteerd.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1