Het ideale 26inch scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik ben op zoek naar het voor mij ideale 26inch scherm. Heb nu een 24inch dell 2407wfp scherm, wat me goed bevalt, maar op 3 meter afstand ongeveer vind ik hem soms wat klein. Ook heeft deze geen HDMI verbinding, waar ik beetje van baal op het moment.
Ik heb wat onderzoek gedaan en wat reviews gelezen over de Samsung Syncmaster T260, Iiyama Prolite E2607W en Fujitsu AL 3206W... Deze zijn allemaal beetje in dezelfde prijs klasse...

Ik wil op dit scherm 60% van de tijd films kijken en 40% van de tijd gamen.

Zijn TN-panelen op dit moment al van desbetreffende kwaliteit dat ik er gewoon goed films op kan kijken (van een meter of 3)? Of is bleeding/backlight tegenwoordig verwaarloosbaar tegenover S-PVA...

Heeft iemand misschien een goed advies.. Of zelf ook een lcd scherm van deze en worden ze ook voor hetzelfde gebruikt als ik wil gaan doen?

• Tonnio
Nobody?
Modbreak:Schoppen binnen 24u is op GoT niet de bedoeling, schoppen binnen drie uur al helemaal niet :o

Wil je a la minute antwoord, bel een helpdesk ofzo...

[ Voor 92% gewijzigd door dion_b op 20-03-2009 15:32 ]

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:50

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ja op tn schermen kun je tegenwoordig best wel een fimpje kijken alleen is de kijkhoek wat minder dan een crt of s-pva of ips scherm.

ik zelf heb erg goede ervaringen met de Samsung Syncmaster 245b Plus.

voor games is tn zelfs beter dan de duurdere concurrenten omat zij veel langzamer zijn dan tn schermen

Signature

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:10
Die 2" meer gaat echt het verschil niet maken tussen te klein en goede grootte hoor, en dan zou ik al helemaal niet aanraden om van je Dell over te schakelen naar een scherm met een TN-paneel...

The devil is in the details.

• Tonnio
Maar ja... de 2407wfp is voor gamen nou niet echt een ideaal scherm... plus dat het geen hdmi ingang heeft... wat ook een beetje frustrerend is.. dus dit scherm houden is voor mij niet echt een optie... een dell 2408wfp kopen zou ook kunnen, maar dat is een heel andere prijs klasse :p

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Vragen als deze zijn niet strict verboden op GoT, maar dan moet je wel duidelijk maken hoe je zelf op zoek gegaan bent om de vragen (TN vs PVA, bleeding etc) die je hebt te beantwoorden. Je noemt niets over waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk was in de reviews die je wel gelezen hebt (waar je ook al niet naar linkt :X ).

Beetje weinig inzet allemaal. En om dan nog na <3u te schoppen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.