Geachte tweakers,
gisteren besloten, na een falende software raid1 config waar ik al enkele weken mee zit,
en die alles uit me WHS shares gegooit had om windows home server opnieuw te installeren.
Staan nu keurig als IDE, ( kan alleen de 2de IDE niet vinden, terwijl hij wel in storage pool staat? )
Maar ik zit met het volgende, ik heb een .bkf file van de 16de, 115+- Gig groot.
Gisteravond aangezet om alles te restoren, staat er vannochtend dat hij 30min gelopen heeft en enkel een gedeelte van me downloads gerestored heeft. Er stond een fout in de trend van registery...
Als ik, bijvoorbeeld, photos selecteer, doe volgende ( in graphic mode Ntbackup ) dan vraagt hij om een backup van 31-1?
Ik heb getracht met Systools BKF restore tool de bestanden uit te lezen, maar na 15min zonder iets tevoorschijn te toveren klapt hij eruit. een andere .bkf ( me Sysfolder ) leest hij wel meteen uit.
Ik ben een beetje ten einde raad, de bestanden, foto's en andere belangrijke documenten is echt iets wat ik niet kwijt kan raken. Hebben jullie nog tips, de geëxtracte downloads welke hij wel gedaan heeft zijn samen 42gigabyte +- , dus er is nog een resterende ( hopelijk ) 75+- gigabyte aanwezig.
Alvast bedankt!
//EDIT
NTBKUP.exe zegt, met de locatie goed dat het bestand "failed to open"
Ingenieus, het is opgelost. Er bleek een service / iets vaags in de background te draaien, verklaard niet waarom hij na 30min ineens een registery fout gaf maar met een reboot vind hij al me foto's weer.
* thijszor zegt pheeeeeeeeeeeeew.....
Toch bedankt voor de morale steun enzo!
[ Voor 13% gewijzigd door thijszor op 20-03-2009 10:39 . Reden: opgelost ]