Toon posts:

gtx260 55nm salland

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
let op salland adverteert deze als 55 nm

pricewatch: Club3D GTX 260

maar je krijgt gewoon een 65nm, volgens mij heeft club 3d niet eens een 55nm gtx260

=>door schande wijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Op dit moment zie ik een dergelijke claim van Salland niet in hun webshop terug. Bovendien claimen zij ook niet dat het om een Core 216 model gaat. Geen reden om aan te nemen dat het ding 55 nm is afaik :).

Voor wat betreft je andere topic over deze kaart, je hebt als consument gewoon de mogelijkheid je product binnen zeven dagen terug te sturen indien je van de koop af wilt zien. Dit had je gewoon mogen doen op het moment dat je doorhad dat het hier niet om een 55nm model ging.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik denk dat ze er lucht van hebben gekregen. Gisternacht stond er in de titel 55nm.

Hier een screenshot van de TS:

Afbeeldingslocatie: http://i631.photobucket.com/albums/uu38/ann1h1lus/sallandoplichters.jpg

Hiermee vervalt meteen de klacht, maar dan weet je waar het vandaan komt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jimp schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:51:
Op dit moment zie ik een dergelijke claim van Salland niet in hun webshop terug. Bovendien claimen zij ook niet dat het om een Core 216 model gaat. Geen reden om aan te nemen dat het ding 55 nm is afaik :).

Voor wat betreft je andere topic over deze kaart, je hebt als consument gewoon de mogelijkheid je product binnen zeven dagen terug te sturen indien je van de koop af wilt zien. Dit had je gewoon mogen doen op het moment dat je doorhad dat het hier niet om een 55nm model ging.
55nm hebben ze ingetrokken, voor mij te laat want ik heb de cooler er af gehad, hij is dan ook al met de vuilnisman mee

Omschrijving
NVIDIA® unified architecture with GigaThread™ technology
GigaThread is a new technology that enables thousands of independent threads to execute in parallel inside of the graphics core. This delivers extreme processing efficiency in advanced, next-generation shader programs.

True 128-bit floatin Meer >>

NVIDIA® unified architecture with GigaThread™ technology
GigaThread is a new technology that enables thousands of independent threads to execute in parallel inside of the graphics core. This delivers extreme processing efficiency in advanced, next-generation shader programs.

True 128-bit floating point high dynamic-range (HDR)
Allows you to experience cinematic, life like environments, for an amazing graphics experience.

PCI Express 2.0
Allows 500MB a lane or up to 8 GB/s at 16x speeds - allows for full support for new PCI-E 2.0 graphics cards.

OpenGL 2.1 Optimizations and Support
Ensures top-notch compatibility and performance for all OpenGL applications
Active Heatsink
Consists of a fan and metal heatsink
DVI-I Output
Digital Visual Interface – Integrated - supports both digital and analog signals.
Dual Slot Design
Graphics Card takes up 2 slots on a motherboard.
2nd Generation Unified Shader Architecture
The latest in Unified Shader Architecture Technology, offering 50% more performance through 240 enhanced processing cores.
NVIDIA® CUDA Support
Accelerates CUDA based applications through the GPU's proccessing power allowing for faster application performance such as video transcoding. << Minder

240sp's toe maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets dergelijks lijkt me meer passen in het meldpunt van de PW indien de informatie hier verkeerd staat, of anders in een mail richting winkel als het daar verkeerd staat - hoe dan ook lijkt dit me weinig discussiewaarde hebben.

Wellicht een slordigheid dat er specs zijn doorgekopieerd vanuit een andere kaart uit de serie; helaas heeft iedere database fouten. EN gelukkig kan je daarom altijd terugsturen binnen 7 dagen als het niet aan je verwachtingen voldoet. Dat de kaart al voor die tijd uit elkaar gehaald is is de winkel niet aan te rekenen natuurlijk :)

Vanwege gebrek aan discussiewaarde doe ik deze in ieder geval op slot. :)

Dit topic is gesloten.