Toon posts:

55nm blijkt 65nm

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze gekocht bij Salland

Afbeeldingslocatie: http://i631.photobucket.com/albums/uu38/ann1h1lus/sallandoplichters.jpg

ben ik mijn accelero gtx aan het installeren, kom ik er achter dat het geen 55 maar 65nm is

Afbeeldingslocatie: http://i631.photobucket.com/albums/uu38/ann1h1lus/SNC10638.jpg

laat je niet oplichten door die gasten

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je nou gewoon even contact opneemt met Salland en uitlegt dat je niet gekregen hebt wat je besteld hebt. Waarschijnlijk willen ze het probleem dan echt wel oplossen. :)

Verwijderd

VB --> SF

Dit lijkt me geen oplichting maar een foutje. In de order danwel de website. Wat is nou de discussiewaarde hier?

Je kaart terugsturen zal wellicht niet meevallen. Door het verwijderen van de originele koeler ben je je garantie prolly kwijt.

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 11:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 02:13:
VB --> SF

Dit lijkt me geen oplichting maar een foutje. In de order danwel de website. Wat is nou de discussiewaarde hier?

Je kaart terugsturen zal wellicht niet meevallen. Door het verwijderen van de originele koeler ben je je garantie prolly kwijt.
Maakt dat uit? Ze hebben niet geleverd wat ze zouden moeten leveren

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Verwijderd

Topicstarter
geloof me nou maar, dit is willens en wetens 65nm voor 55nm slijten

ik had het kunne weten http://www.fudzilla.com/i...k=view&id=12641&Itemid=34

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 02:22 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 02:15:
Hoe weet jij dat? Heb je al contact met zo opgenomen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Exphy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 02:15:
Maakt dat uit? Ze hebben niet geleverd wat ze zouden moeten leveren
Dat maakt uit.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 02:15:
Ik wist niet dat je helderziend was.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.overclock.net/...on-hd5870-x2-doesn-t.html

die kennen we allemaal ook nog wel

ik heb de kaart opengemaakt dus ik heb geen poot om op te staan, ze komen er mooi mee weg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 02:27 ]

Verwijderd

Je kunt hem netjes terug in elkaar zetten en vragen om coulance.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Had je in een eerder stadium kunnen zien dat het niet de kaart was die jij besteld had? Of kon je dat echt alleen zien op deze manier?

Als het het laatste is, dan heb je nog best kans dat je je de koopovereenkomst kan ontbinden denk ik.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Je kunt volgens mij de kaart gewoon installeren en dan met bv. GPU-Z uitlezen welke chip er in zit.

Verwijderd

Topicstarter
Hij ligt al in de vuilnisbak en ik zal nooit meer zaken met ze doen, ik ga nu ook al mijn lopende orders bij ze cancelen. Sorry dat ik zo uit mijn dak ging. Krijg je je spullen binnen, ben je lekker de hele avond bezig netjes de cooler op aan het zetten blijkt het allemaal voor niets te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i631.photobucket.com/albums/uu38/ann1h1lus/SNC10651.jpg

mag op slot

oh ja wat ook leuk was hoe de harddisk was ingepakt die mee kwam met deze zending, lekker los in een rammel doos bah

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 02:45 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik zou het toch eens gaan proberen bij ze, nee heb je, je kun je krijgen.

Maar voordat je actie onderneemt zou ik sowieso even een goed nachtje slapen pakken.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het een beetje een raar topic zo. Een foutje is menselijk en dat kan zomaar het geval zijn hier. Waarom meteen klagen dat je opgelicht bent? Als ik het goed begrijp heb je niet eens contact met ze opgenomen, hoe moeten zij het dan netjes oplossen? Volgens mij heb je gewoon recht op de juiste kaart, hun specs op de site kloppen niet en duiden op een ander product.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 21:39
Sorry hoor, maar met zo'n instelling kom je nergens. Maar als het allemaal zo erg is als je schetst ben je wel de droomconsument: na een foutje de hardware weggooien en elders nieuwe kopen.

Neem aan dat je vandaag wat afgekoeld zult zijn na een nachtje slaap, eerst eens contact opneemt met de winkel waar je het gekocht hebt en met ze regelt alsnog de juiste kaart te krijgen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op de website van de producent van de chipset, nVidia, staat dat deze chip 65nm is. Waarschijnlijk dus een tikfoutje op de website van de leverancier.

nVidia
1.4 billion transistors in 65nm process technology
Je hebt dus iets niet goed uitgezocht. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Guardian Angel op 20-03-2009 08:16 ]

ARME AOW’er

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, voortaan is het misschien ook wel een idee om de pricewatch te checken voordat je iets koopt. Zowel het product dat je wilt kopen (dan zie je snel genoeg dat die nog niet bestaat of nog niet leverbaar is, waarschijnlijk) als de winkel en z'n shopreviews.

Staat de winkel niet in de pricewatch, is het al helemaal vragen om ellende natuurlijk.

Maar... Al in de prullenbak? 8)7

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik verwacht dat hij het oude koelblok/ventilator bedoeld !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59
Geen discussie of vraag, maar puur een (rant)ervaring hoort niet in SF. Aangezien het niet aan het SF beleid voldoet gaat dit topic dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Rukapul op 20-03-2009 09:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.