• MMaaiikkeell
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03 17:03
Hey tweakers,

Ik heb wat panels ( 32" LCD ) hier liggen en vroeg me af of er nog iets mee te doen is ( aansturen? )
Heeft iemand hier ervaring mee, of wat is er voor nodig? ( Volgens mij heeft het nog een voeding/control board nodig? )

Het gaat om:
Model No: T315XW01

Googlen gaf me iig deze info:
http://www.agpartsworldwide.com/lcd_specs/T315XW01-V5.pdf
http://www.dianyuan.com/bbs/u/52/1176141117.pdf

Hier op GoT las ik dat het al in een samsung scherm wordt gebruikt, verder eigenlijk geen info..

Ik vind het ook best nog wel wat waard als iemand leuk doel heeft voor de panelen zodat ik ze kan gebruiken ( lees presentje voor de moeite voor beste bruikbare idee, denken aan: fatsoenlijke externe hdd/ usb stick ofzo ;) )

Wie helpt ? :D

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-05 00:52

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

32" fotolijstje? ... dynamische vloertegel? ... schaakbord/dambord in je tafel?

www.maartendeboer.net

• MMaaiikkeell
Phas0r schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 00:52:
32" fotolijstje? ... dynamische vloertegel? ... schaakbord/dambord in je tafel?
Het probleem is dus vooral dat ik er geen kabel in kan stoppen.. Kale panels ;(

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-05 05:15

Zuurstok

Passionately curious

32'' fotolijstje lijkt me imo beetje overkill ;P
Dynamische vloertegel lijkt mij ook wel een leuk idee, mits je een aardig groot huis is anders vind ik het ook niet leuk meer.
Schaakbord/dambord vind ik echt een geniaal idee !
alleen het probleem is dat je dat liever met touchscreen wil, of heb je het erover dat je alleen het printje hebt en gewoon nog met echte schaakstukken speelt ?

ikzelf heb trouwens nog niet echt een idee, wel leuk voer om even over na te denken ;P

p.s: * bookmarked *

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Verwijderd

Ik kan je wellicht helpen als je er mij een geeft.. ze passen vast niet allemaal in je tafel :+

• MMaaiikkeell
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:00:
[...]

Ik kan je wellicht helpen als je er mij een geeft.. ze passen vast niet allemaal in je tafel :+
Zou ik ook niet erg vinden, maar je snapt dat er meer moet worden geknutseld dan een behuizing?

Verwijderd

MMaaiikkeell schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:03:
[...]

Zou ik ook niet erg vinden, maar je snapt dat er meer moet worden geknutseld dan een behuizing?
Dat vind ik erg leuk om te doen, kan zelfs een goede vriend van me vragen welke dergelijke dingen in projecten gebruikt of er wat mee te doen valt wat hij bijzonder vindt om er mee te doen....

Common feeling heeft hij namelijk wel :)

Ik zou er een multifunctionele ultraflat panel van willen maken... dat is best te doen... iets met een glasplaat er overheen... wellicht touchscreen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 01:19 ]

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 22:28
In de vloer met een stevige glasplaat eroverheen. Vet voor op het toilet! Lekker "ontspannen".

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-05 14:27
Maar je hebt dus helemaal geen controller? dus alleen een scherm met een ribboncable eruit?
Want dan wordt 't wat lastiger.. of je moet de controller nog ergens zien te vinden. Ik denk niet dat er een soort van universiele controllers zijn voor dit soort schermen (AFAIK)

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:55
Hoe kom je nou aan zulke panels dan?

En ik denk dat je toch echt op zoek moet naar een controller, anders kan je er nogal weinig mee.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-05 13:17
reparatie van die samsung schermen aanbieden waar jij het over hebt, of controllers daaruit vissen... o.i.d....
  • mocht je controllers vinden dan had ik er interactieve schilderijtjes van gemaakt.. drie x 32" op een rij in een mooie lijst lijkt mij erg mooi aan de muur :-) Mocht je een hoekwoning hebben, dan webcam aan de andere kant maken, gewoon een digitaal raam erbij :o
  • Ook stoer :+ : Leuke oude stationwagon kopen en achter de ramen verwerken (achter...)
  • Casemod..
Maar goed, echt zinnige oplossingen weet ik ook niet te bedenken... ben wel benieuwd wat je er mee gaat doen. Ff volgen dus.

[ Voor 39% gewijzigd door lredev op 21-03-2009 00:39 ]

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:05

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik had laatst ook een 32 en 42 inch panel. Weggegeven aan iemand. :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Twazerty schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:46:
Ik had laatst ook een 32 en 42 inch panel. Weggegeven aan iemand. :)
Ja, maar wat wilde die er dan mee doen? Iedereen kan het wel weggeven, maar zolang niemand het gebruikt, schiet je er niks mee op :+ :P

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• MMaaiikkeell
Er moet inderdaad nog een controller board bij, heeft iemand daarvan verstand?
Ik heb bijv. wel zoiets gevonden: http://www.dpieshop.com/lcd-controller-boards-c-80_85.html

Het gaat btw om 28 schermen.

Verwijderd

TKing schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 09:02:
[...]

Ja, maar wat wilde die er dan mee doen? Iedereen kan het wel weggeven, maar zolang niemand het gebruikt, schiet je er niks mee op :+ :P
k wil er serieus mee testen, wellicht met 2 stuks als dat mogelijk is... kan ik wel iets leuks mee bedenken !

• MMaaiikkeell
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:21:
[...]

k wil er serieus mee testen, wellicht met 2 stuks als dat mogelijk is... kan ik wel iets leuks mee bedenken !
Heb jij die mogelijkheid dan? Gezien ze zonder controller board etc. zijn?
Pagina: 1